Ik had een cilinder gezien,en die had een slag verschil van 1 mm,hij is 42mm en van een pech maxi is toch 43 mm???
Is dit makkelijk weg te werken met bijv een dubbele voet pakking???
denk na....hij mist niet aan alleen een mm aan de bovenkant...
maar onder een halve en boven een halve mm....dus moet je kijken of het gunstig is voor je timingen enz...
of heb ik het verkeerd?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
rossi-nr.1 schreef:denk na....hij mist niet aan alleen een mm aan de bovenkant...
maar onder een halve en boven een halve mm....dus moet je kijken of het gunstig is voor je timingen enz...
of heb ik het verkeerd?
Ja volgens mij wel.
De cilinder moet een klein stukje omhoog.Dat word dus een iets dikkere voetpakking.Als het klopt wat jij zegt,is het piece of cake
Het beroerde is dat ik de cilinder eerst moet (zien)te bestellen
Geld speelt geen rol.
Koen schreef:Als geld geen rol speelt, maak dan iets anders! Of koop zo'n ciliderkit van 1200 piek
Dan moet ik in 1 maand zo bezuinigen
1200€giet een beetje van't gekke
Alles hapklaar kopen is ook niks aan dan kan ik me niet bezighouden,
anders moet ik 's avonds bingo 'en met de oudjes uit mn straat,of bloempotten schilderen met de alleenstaande huisvrouwen