Hey mensen,
Ik zit eigenlijk een beetje met een afstel probleem. Met mijn huidige setup (65 cc Airsal, standaard kop, dell sha 15, schuim powerfilter, proma cc) is de electrode-kleur van de bougie grijs. Ik heb er nu een 76 sproeier in. Ontsteking staat op 1,2 mm voor BDP, contactpunt op 0,4.
Hij rijd en trekt wel goed, alleen als ik van volgas afga dan slaat hij bijna af..
tot zover lijkt het erop dat sproeier 76 te klein is.
Maar ik heb ook al een sproeier 80 geprobeert, maar dan krijg ik hem niet eens op toeren, hij verzuipt gewoon meteen...
Rara ?? Pas de cilinder er nog even af gehad, maar niks raars kunnen ontdekken. Toem gelijk maar even alle pakkingen vervangen, dus valse lucht lijkt mij ook moeilijk...
Ik kan me niet voorstellen dat hij met bijvoorbeeld sproeier 78 ineens goed zou kunnen lopen, als hij met 76 een te arm mengsel krijgt en met een 80 finaal afzuipt.
Suggesties??????
afstelling carb
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Met sproeier 80 maakt het niet uit of ik er wel of niet een filter op zet.
Ik kreeg al wel de tip van iemand dat mijn spruitstuk te lang was, dus dat ga ik nu eerst veranderen.
Ik heb nog geen andere bougie geprobeerd, die die er nu in zit heb ik nieuw gehaald en zit er misschien 2 km in.. ( warmtegraad .
Ik kreeg al wel de tip van iemand dat mijn spruitstuk te lang was, dus dat ga ik nu eerst veranderen.
Ik heb nog geen andere bougie geprobeerd, die die er nu in zit heb ik nieuw gehaald en zit er misschien 2 km in.. ( warmtegraad .
- killerbeast
- forum gebruiker