Minibike Hank met puch blok UITDRAAI TESTBANK
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Minibike Hank met puch blok UITDRAAI TESTBANK
Dit is mijn eerste mini bike(die groen met rood) frame zelf gemaakt blok met 65cc pollini cilinder getund met nikocil wand, RITO krukas, HPI ontsteking, 16 mm
DELLORTO en uitlaat op maat laaten maken is uitgerekend op de cilinder.
De 2e op de foto heb ik een jaar later gemaakt is inmiddels in onderdelen
verkocht.
Dit is het frame wat voor deze minibikes gebruikt is.
Deze verkoop ik ook af een toe.
Hank Kok...
DELLORTO en uitlaat op maat laaten maken is uitgerekend op de cilinder.
De 2e op de foto heb ik een jaar later gemaakt is inmiddels in onderdelen
verkocht.
Dit is het frame wat voor deze minibikes gebruikt is.
Deze verkoop ik ook af een toe.
Hank Kok...
Laatst gewijzigd door *HANK* op do 18 nov 2004, 18:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Foto update puch.
Nog wat nieuwe foto's van mijn puch minibike.
Hier frame van een andere kant.
De minibike is gemaakt met POLLINI 911 kappen en een GRC voorvrok.
Uitlaat is door mijn zelf nagemaakt van de andere minibike uitgevoerd
in R.V.S. en onderste bocht deelbaar om de cilinder eraf te halen zonder
de uitlaat te demonteren.
Velgen 6,5'' POLLINI deelbaar.
Hier een koppeling zoals ik ze maak, onder het schoentje een stelboutje
om de hoogte van het schoentje te kunnen afstellen en aan de voorzijde
een aantal ringen om het gewicht achteraf te kunnen veranderen.
En een ring er op gemaakt om te voorkomen dat de asjes ombuigen.
Dit is pas nodig als je in echt hooge toerentallen komt.
Hier zie je nog wat duidelijker hoe het gemaakt is.
Schoentjes zijn genummerd om tijdens het afstellen van de koppeling
te kunnen zien of ze gelijktijdig naar buiten komen.
Binnen kort update over het afstellen van de koppeling op testbank.
Gr Hank.
Hier frame van een andere kant.
De minibike is gemaakt met POLLINI 911 kappen en een GRC voorvrok.
Uitlaat is door mijn zelf nagemaakt van de andere minibike uitgevoerd
in R.V.S. en onderste bocht deelbaar om de cilinder eraf te halen zonder
de uitlaat te demonteren.
Velgen 6,5'' POLLINI deelbaar.
Hier een koppeling zoals ik ze maak, onder het schoentje een stelboutje
om de hoogte van het schoentje te kunnen afstellen en aan de voorzijde
een aantal ringen om het gewicht achteraf te kunnen veranderen.
En een ring er op gemaakt om te voorkomen dat de asjes ombuigen.
Dit is pas nodig als je in echt hooge toerentallen komt.
Hier zie je nog wat duidelijker hoe het gemaakt is.
Schoentjes zijn genummerd om tijdens het afstellen van de koppeling
te kunnen zien of ze gelijktijdig naar buiten komen.
Binnen kort update over het afstellen van de koppeling op testbank.
Gr Hank.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Re koppeling
Hallo stefan.
Ik zaag de schoentjes ongeveer 6 mm voor het fricktie materiaal helemaal
af.
Van daar het stelboutje in de grondplaat, die zorgd er voor dat het
klauwtje niet te ver terug kan en ik de speling tussen klauwtje en de kom
af kan stellen op ongeveer 1 mm.
PS ik maak ook bestaande koppelingen klaar met of zonder
verstevegings ring en afgesteld op gewenst toerental worden afgesteld op
de testbank.
Klaar maken koppeling met verstevegings ring 55,- Euro.
Klaar maken koppeling zonder verstevegings ring 30,- Euro.
Moet wel een koppeling zijn met goede schoenen.
Hank...
Ik zaag de schoentjes ongeveer 6 mm voor het fricktie materiaal helemaal
af.
Van daar het stelboutje in de grondplaat, die zorgd er voor dat het
klauwtje niet te ver terug kan en ik de speling tussen klauwtje en de kom
af kan stellen op ongeveer 1 mm.
PS ik maak ook bestaande koppelingen klaar met of zonder
verstevegings ring en afgesteld op gewenst toerental worden afgesteld op
de testbank.
Klaar maken koppeling met verstevegings ring 55,- Euro.
Klaar maken koppeling zonder verstevegings ring 30,- Euro.
Moet wel een koppeling zijn met goede schoenen.
Hank...
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Voor boven de 8 Pk en 9000 rpm.
Je verstuurd je koppeling per post naar mijn ik maak hem in orde en ik
stuur hem weer terug.
Email = HANKKOK@HETNET.NL
Hank....
Je verstuurd je koppeling per post naar mijn ik maak hem in orde en ik
stuur hem weer terug.
Email = HANKKOK@HETNET.NL
Hank....
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ik heb nog wat foto's van wedstrijden met mijn puch mini.
Deze foto's zijn van het NK 2003 waar 11e gworden ben.
In actie op stadskanaal.
Het rechte stuk op.
In de pitstraat, mini links peugot 50cc watergekoeld, midden mijn mini
en rechts piaggio 50 cc water gekoeld.
Deze foto's zijn van het NK 2003 waar 11e gworden ben.
In actie op stadskanaal.
Het rechte stuk op.
In de pitstraat, mini links peugot 50cc watergekoeld, midden mijn mini
en rechts piaggio 50 cc water gekoeld.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Re marvin
Ja dat buig ik, het is koker profiel 15 x 40 x 2 wordt van binnen opgevuld,
en dan in een mal gelegd met de vorm van het frame en onder de pers
in een keer de vorm er in gedrukt.
Hank......
en dan in een mal gelegd met de vorm van het frame en onder de pers
in een keer de vorm er in gedrukt.
Hank......
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!