ik heb al met al niet zo'n beste dag gehad, en ik ben ook niet de enige geweest geloof ik.
in de 1e 20 minuten lag ik er al 2x af.
1x omdat ik in de 1e ronde op verse banden me niet in kon houden , en 1keer omdat ik simpelweg gewoon niet meer lekker op m'n bike zat.
2e heat ging wel beter ...en de heats die volgeden ook maar toen kevin de jong achter me zat om wat te lopen stoeien was 't alweer snel afgelopen: zonder waarschuwing alle grip kwijt en daar lag ik weer gras te happen....
kon het nog erger die dag?....nou jawel ...
ik had nog niks stuk gereden die dag (behalve dat de achterkant van me tankzit niet zo stevig meer was).
toen in de (voor mij) laatste 20 minuten, kwam er op een gegeven moment een junioren B 4takt rijder in mijn vizier.
ik reed er redelijk snel naar toe en toen ik er in de chicane achter zat, ging hij ineens heel wijd richting de laatste bocht voor het rechte stuk...waardoor ik dacht dat hij me voor zou laten...
dat had ik misschien beter niet kunnen denken
ik trok het gas open en reed het door hem gemaakte gat in, maar toen stuurde hij naar binnen.
blijkbaar wou hij gewoon een andere lijn pakken.
kortom: hij een beste opdonder, ik scherp naar rechts gestuurd wat slecht afliep: stepje op de grond
heb dus een beste smak gemaakt...
-voortandwiel gebroken
-ketting vermorzeld
-lagerkapje koppelingshuis kapot
-stepje kapot
-en de voorremschijf zo krom als krom maar kon zijn.
heeft me al met al nog een achteras gekost ook
mja nu stressen om hem vooooor dinsdag avond nog klaar te krijgen
vrees het ergste, want de onderdelen moeten dan uiterlijk dinsdag middag binnen komen
ik was trouwens niet de enige die hard onderuit kon gaan..
tim baron maakte ook een vervelende smak
ik zie jullie wel weer 's........
maar eerst naar venray toe!
Tim.