Roosendaal 26-08-07'

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Pasini-Mike
forum gebruiker
Contacteer:

Roosendaal 26-08-07'

Bericht door Pasini-Mike »

Eeeh,

Vandaag ben ik naar Roosendaal geweest om de eerste keer op mijn nieuwe fabrieks-minibike te rijden.
Ik heb er een klein verslagje over gemaakt :

Toen we aankwamen dacht ik dat het niet echt een leuke dag werd omdat er niet echt veel mensen waren die kwamen rijden, Maar naardat ik eenmaal lekker aan het rijden was werd het leuk. Naar ongeveer een half uur blokeerde mijn achterwiel toen ik op het rechte stuk zat, Dus ben ik gelijk gestopt en gekeken hoe ik naar de pits kon komen. Eenmaal in de pits kwam ik erachter dat een verzonken schroefje van mijn Achter Rem schijf was los getrilt en dat schroefje bleef achter me rem hangen, daardoor blokeerde dus me achterwiel. Ik dacht slim te zijn en die gewoon terug vast te draaien en weer verder te gaan rijden, maar nee! Naar 3 rondjes rijden trilde hij weer los! Dus had ik aan een andere rijder gevraagd dat hij van die schroefjes bij had. En die had hij, Toen ik eenmaal 2 van de 3 schroefjes had vervangen kon ik weer een uur rijden. Toen kwam de laatste los trillen, En ook die heb ik vast gedraaid.
...
Ook was er van 12:45 tot 13:00uur een zelf georganiseerde race. Wel mochten we midden op de baan beginnen met de 12 rijders die meededen aan de race.
Ik begon 4é en reed al vrij snel 3é. Toen ik de 2é wouw inhalen uit de Chicane bocht ging het fout en gleed ik uit, Daarna ben ik snel weer op de minibike gesprongen en doorgereden.. Ondertussen ben ik wel door 6 mensen ingehaald en stond ik 9é.
Aan het eind van de race ben ik toch nog als 7é over de finish gekomen.

Uiteindelijk heb ik alleen maar moeten rommelen met die paar schroefjes en deed de minibike het voor de rest uitstekend!

Toch was 't een leuke ochtend!
Iemand nog wat toe te voegen?

Groetjes , Mike
Plaats reactie