Was vandaag wel een mooie dag :D:D
Alleen schoot ik steets met mijn voet van het stepje, en dat was wel heel erg iritand , en kost steets weer tijd
Daardoor ben ik ook 1 keer gevallen, omdat mijn voet over de grond kwam of zo.....
Er liep touwens ook wel een mooi meisje rond, of niet stefan?
Jacob_72 schreef:Was vandaag wel een mooie dag :D:D
Alleen schoot ik steets met mijn voet van het stepje, en dat was wel heel erg iritand , en kost steets weer tijd
Daardoor ben ik ook 1 keer gevallen, omdat mijn voet over de grond kwam of zo.....
Er liep touwens ook wel een mooi meisje rond, of niet stefan?
krijg wat jij als jij voor me zit kost dat tijd en over dat meisje die past beter bij arjan dus het was wel mooi maar volgende week weer zelf rijden jacob verslaan
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl
Zeker omdat er een aantal duitsers waren die we ook op de westwald ring hebben ontmoet.
Ik moet zeggen het ging lekker vandaag, de bike wat anders afgesteld als voor heen, en ik moet zeggen dat ging wel beter.
Ook was Marjolein deze keer mee om weer eens te rijden, en ze heeft lekker kunnen rijden.
Ook Patricia was er bij, ook zij heeft het zeer goed gedaan, ze had vandaag echt de snelheid er goed in zitten ondanks dat ze met de ristrictie reed.
Ze gaat steeds beter sturen en de bochten snelheid gaat ook de goede kant op.
En het was natuurlijk heerlijk minibike weer, dus ook tijd om overal weer even een praatje te maken.
AL met al weer een zeer geslaagde dag.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!