kop pakking kapot?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
kop pakking kapot?
beste minibikers,
ik heb een minibike met een puchblok 65cc airsal 15 mm bing en een opgedraaide koppeling.
nui is het probleem dat ik een stuk uit de kop pakking mis en hij finaal gebarsten is.
kan het zijn dat de minibike daardoor niet meer door trekt?
ik heb een minibike met een puchblok 65cc airsal 15 mm bing en een opgedraaide koppeling.
nui is het probleem dat ik een stuk uit de kop pakking mis en hij finaal gebarsten is.
kan het zijn dat de minibike daardoor niet meer door trekt?
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Bij een volronde krukas kun je het verschil echt niet voelen hoor met een 65 airsal en 15mm..
als je daar echt verschil in wil hebben, moet je ook je koppeling tunen, je cilinder tunen, hd kopje aanpassen, carters tunen, interne tandwiel verlichten en dichtmaken etc
maar volrond heeft wel IETSJE voordeel.. alle kleine beetjes helpen als je het zo wilt bekijken..
en een "race"krukas voor puch vind ik beetje rare naam.. met een originele krukas, en naaldlagertje erin.. kun je ook prima hoge krachten aan..
als je ZOveel kracht hebt dat je krukas het niet aankan.. zul je nog eerder met het probleem van zwevende contactpunten komen te zitten..
als je daar echt verschil in wil hebben, moet je ook je koppeling tunen, je cilinder tunen, hd kopje aanpassen, carters tunen, interne tandwiel verlichten en dichtmaken etc
maar volrond heeft wel IETSJE voordeel.. alle kleine beetjes helpen als je het zo wilt bekijken..
en een "race"krukas voor puch vind ik beetje rare naam.. met een originele krukas, en naaldlagertje erin.. kun je ook prima hoge krachten aan..
als je ZOveel kracht hebt dat je krukas het niet aankan.. zul je nog eerder met het probleem van zwevende contactpunten komen te zitten..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !