VANDAAG ELSLOO
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
VANDAAG ELSLOO
zo vandaag naar elsloo geweest
het was leuk en gezellig het ging nu na de tweede keer al een stuk beter en ging al een heel eind mee met de andere
dus ja het was mooi weer niet te koud en niet te warm dus
ja en zijn er vandaag twee gevallen een jong mannetje die op zich best goed reed en toe is aan fab bike denk ik
en de vader van peter en dat was wat minder de beste man bleef toch enige tijd liggen dus hoe het verder met hem is gesteld weet ik niet omdat wij optijd weer zijn gegaan dus beterschap hiermee verder was het een leuke dag en de rest doen de andere er maar aan toevoegen
groetjes jeroen
het was leuk en gezellig het ging nu na de tweede keer al een stuk beter en ging al een heel eind mee met de andere
dus ja het was mooi weer niet te koud en niet te warm dus
ja en zijn er vandaag twee gevallen een jong mannetje die op zich best goed reed en toe is aan fab bike denk ik
en de vader van peter en dat was wat minder de beste man bleef toch enige tijd liggen dus hoe het verder met hem is gesteld weet ik niet omdat wij optijd weer zijn gegaan dus beterschap hiermee verder was het een leuke dag en de rest doen de andere er maar aan toevoegen
groetjes jeroen
Laatst gewijzigd door jeroen31 op zo 04 nov 2007, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- wijntje
- forum gebruiker
- Contacteer:
elslo 4 nov
Rectificatie : het ongeval was de vader van Peter, deze beste man is met de ambulance afgevoerd,voor nader onderzoek in ziekenhuis
Ik denk dat dit tevens de oudste minibiker in nederland is ,hij is 67 jaar , en rijd superstrak zijn rondjes, een compliment, we hopen dat we hem weer snel kunnen begroeten op de baan , of misschien wel in Genk op 25 november tijden de racingdays in de Limburghal , waar ook minibiketeamgelderland van de partij is ,samen met club Stein,gaan we daar demorijden.
BETERSCHAP en laat ff weten hoe het er mee gaat.
De mensen van 112 hadden het verkeerd begrepen ,en dachten dat ie met een scootmobiel was gevallen ,hahahahaha,
zo zie je maar het is nie alleen voor kids,;vergrijzing nu ook al op de minibikebanen .......gaat zo door!
gr , wijntje
www.minibiketeamgelderland.nl
Ik denk dat dit tevens de oudste minibiker in nederland is ,hij is 67 jaar , en rijd superstrak zijn rondjes, een compliment, we hopen dat we hem weer snel kunnen begroeten op de baan , of misschien wel in Genk op 25 november tijden de racingdays in de Limburghal , waar ook minibiketeamgelderland van de partij is ,samen met club Stein,gaan we daar demorijden.
BETERSCHAP en laat ff weten hoe het er mee gaat.
De mensen van 112 hadden het verkeerd begrepen ,en dachten dat ie met een scootmobiel was gevallen ,hahahahaha,
zo zie je maar het is nie alleen voor kids,;vergrijzing nu ook al op de minibikebanen .......gaat zo door!
gr , wijntje
www.minibiketeamgelderland.nl

- minibikeclubstein
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: GRC RRZ
- Contacteer:
//
update
het gaat goed met pa wolffs
hij is na grondig onderzoek weer naar huis mogen gaan
ze hebben niks gevonden
dus het gaat goed met hem
bij deze willen wij namens pa wolffs iedereen die hem geholpen heeft bedanken
tot de 24/25 november als wij mbsc demo gaan rijden in de limburghallen in genk mmv team gelderland
gr MBCS
het gaat goed met pa wolffs
hij is na grondig onderzoek weer naar huis mogen gaan
ze hebben niks gevonden
dus het gaat goed met hem
bij deze willen wij namens pa wolffs iedereen die hem geholpen heeft bedanken
tot de 24/25 november als wij mbsc demo gaan rijden in de limburghallen in genk mmv team gelderland
gr MBCS
** GRC RRZ 2008 **
http://www.minibikeclubstein.nl

http://www.minibikeclubstein.nl

- minibikeclubstein
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: GRC RRZ
- Contacteer:
- chineesefood
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Wel een hele snelle met een vrouwen naam hemarcodep schreef:klopt en hij rijdt op de nieuwste 4 takten en hij krijgt er nu een met een vrouwen naam ... kijk maar uit voor die oude man
En dan wordt het 1 van de oudste minibikers van het land met 1 van de snelste bike's die er zijn (denk ik
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx