Sendai minibike in de zelfbouw.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Sendai minibike in de zelfbouw.
Hoi iedereen,
Ik wil een sendai minibike kopen deze:
En deze wil ik op gaan bouwen met een puchblok en om zo in 2006 in de zelfbouw klaase te rijden.Kan dit en voldoet de sendai aan de maten van de rap ?
Greetz maxxiracer
Ik wil een sendai minibike kopen deze:
En deze wil ik op gaan bouwen met een puchblok en om zo in 2006 in de zelfbouw klaase te rijden.Kan dit en voldoet de sendai aan de maten van de rap ?
Greetz maxxiracer
zelfbouw
Waarschijnlijk is je naaf van je achterwiel te breed, waardoor je achtertandwiel te ver naar buiten staat.
Je kunt dan je puchblok niet in lijn krijgen met dit tandwiel.
Als je dan door de bocht gaat, komt je ontstekingsdeksel aan de grond.
Deze achterwielen hebben bijna allemaal een naafbreedte van 20cm
om een puchblok mooi in lijn te krijgen mag deze breedte niet meer zijn dan 16cm.
Je zult dus je achterwiel moeten aanpassen op een draaibank.
Je kunt dan je puchblok niet in lijn krijgen met dit tandwiel.
Als je dan door de bocht gaat, komt je ontstekingsdeksel aan de grond.
Deze achterwielen hebben bijna allemaal een naafbreedte van 20cm
om een puchblok mooi in lijn te krijgen mag deze breedte niet meer zijn dan 16cm.
Je zult dus je achterwiel moeten aanpassen op een draaibank.
de zelfbouw klasse mag alleen met zekfgebouwde frames rijden, dus geen fabrieksframe gemodificeerd of aangepast.
Ik heb zelf een pasini, het frame heb ik helemaal opnieuw inelkaar gezet, het rechter framebuis deel heb ik helemaal opnieuw gemaakt en er zit een puchblok onder.
echter toen ik mezelf aan wilde melden voor de zelfbouwklasse werd dit niet goedgekeurd.
Xander.
Ik heb zelf een pasini, het frame heb ik helemaal opnieuw inelkaar gezet, het rechter framebuis deel heb ik helemaal opnieuw gemaakt en er zit een puchblok onder.
echter toen ik mezelf aan wilde melden voor de zelfbouwklasse werd dit niet goedgekeurd.
Xander.
Ok duidelijk!Xander schreef:de zelfbouw klasse mag alleen met zekfgebouwde frames rijden, dus geen fabrieksframe gemodificeerd of aangepast.
Xander.
Bedankt,
Daans