Er kon weer geminibiked worden op de kartbaan te Middelburg.
Indoor karting middelburg
Postbus 8038
4330 EA, Middelburg
Arnesteinweg 19
4338 PD, Middelburg
Tel: 0118-617475
Fax: 0118-617422
Email: info@kartingzeeland.nl

De baan zou beschikbaar zijn van ongeveer 17.30 uur tot ongeveer 18.30 uur.
Om 17.15 uur was het dan ook al aardig druk in het restaurant van de kart baan. Iedereen moest hier even inschrijven en 12,50 betalen.
Het rijden met een transponder (tijdregistratie) was mogelijk, maar werd door velen niet gedaan, omdat deze dingetjes erg duur en kwetsbaar zijn.
Om ongeveer 17.30 uur reden de eerst bikes al over de baan. De meesten eerst wat langzaam, maar na enkele rondes al veel harder.
Na eerst even bijgekletst te hebben en de eerst bikers weer al terug de pits in kwamen (om andere tandwielen te steken etc) heb ik zelf ook nog een flink aantal rondes gereden. Waarin ik leuk heb kunnen strijden, tegen o.a. jan-willem, stephan, willem, en nog een andere jongen met een groene overal, die verrassend makkelijk stuurde.
Ik heb een aantal nieuwe gezichten gezien, waaronder een aantal jongens met gele 4 takt machines. Helaas heb ik geen praatje meer gemaakt met de voor mij "nieuwe gezichten".
Iets na 18.30 uur moesten we van de baan af om plaats te maken voor de karts.
We kunnen weer terug kijken op een geslaagd uurtje trainen/rijden op de kartbaan van middelburg.
Foto's van het rijden heb ik wel gemaakt, maar deze zijn helaas te donker om er iets op te kunnen zien. Misschien dat anderen foto's hebben en deze kunnen posten.
De vader van Stephan heeft een dik half uur van het rijden op video staan. Deze zullen we tonen tijdens de film avond/vergadering
Groeten Marius.