PROBLEMEN MET STARTEN!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
PROBLEMEN MET STARTEN!!!
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort ook een minibike nieuw gekocht, maar hebben jullie ook zoveel problemen met starten?? ik heb nu gewoon blaren op me hande van het trekken, ik moet zeker elke keer meer dan 30 keer trekken voordat me bike start (als hij dan al start). weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen??
Alvast heel erg bedankt
groetjes kevin
ik heb sinds kort ook een minibike nieuw gekocht, maar hebben jullie ook zoveel problemen met starten?? ik heb nu gewoon blaren op me hande van het trekken, ik moet zeker elke keer meer dan 30 keer trekken voordat me bike start (als hij dan al start). weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen??
Alvast heel erg bedankt
groetjes kevin
PROBLEMEN MET STARTEN!!!
het is volgens www.v-com.nl een sendai, en er zit naast het benzinde kraantje alleen een schuif hendeltje. ik weet niet waar dit voor is, maar als hij naar beneden staat is tie open.
Re: PROBLEMEN MET STARTEN!!!
Moet je even contact op nemen met sendai, die kunnen je vast wel verder helpen. (www.sendai-europe.com)babyblue18 schreef:het is volgens www.v-com.nl een sendai, en er zit naast het benzinde kraantje alleen een schuif hendeltje. ik weet niet waar dit voor is, maar als hij naar beneden staat is tie open.
Daans
hey ik heb ook zo een minibike gehad heel leuk in begin maar na een tijd beginnen de problemen he . De hendel bij de carb moet naar boven om te starten en als hij warm is moet hij naar beneden. En als hij gestart is mag je geen gas geven anders valt hij uit. Dus gewoon laten bollen tot hij warm is dan hendeltje naar beneden en dan rijden. Als dit niet lukt u luchtfilter eens zuiver maken (losdraaien en zwarte spons met benzine uitwassen en terug plaatsen).
veel succes groetjes
veel succes groetjes
Het hendeltje moet juist naar boven als de motor warm is, met starten lukt het bij mij ook beter met hendeltje naar boven. Dan ff paar minuutjes in laten lopen hendeltje naar beneden doen en rijden. Als je motor warm is na 10 minuutjes dan hendel iets naar boven doen en als hij helemaal warm is hendel volledig naar boven doen.blanco220 schreef:hey ik heb ook zo een minibike gehad heel leuk in begin maar na een tijd beginnen de problemen he . De hendel bij de carb moet naar boven om te starten en als hij warm is moet hij naar beneden. En als hij gestart is mag je geen gas geven anders valt hij uit. Dus gewoon laten bollen tot hij warm is dan hendeltje naar beneden en dan rijden. Als dit niet lukt u luchtfilter eens zuiver maken (losdraaien en zwarte spons met benzine uitwassen en terug plaatsen).
veel succes groetjes
Ps. Ik had dat gesodemieter ook gehad met starten, maar toen ik het ging doen zoals hierboven ging het beter
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Het hendeltje moet juist naar boven als de motor warm is, met starten lukt het bij mij ook beter met hendeltje naar boven. Dan ff paar minuutjes in laten lopen hendeltje naar beneden doen en rijden. Als je motor warm is na 10 minuutjes dan hendel iets naar boven doen en als hij helemaal warm is hendel volledig naar boven doen.
Ps. Ik had dat gesodemieter ook gehad met starten, maar toen ik het ging doen zoals hierboven ging het beter