Zaltbommel 12 dec 2004 al 46 minibikers !!!!!

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Bouke

Zaltbommel 12 dec 2004 al 46 minibikers !!!!!

Bericht door Bouke »

Zondag 12 dec was het dan weer zover biken in Zaltbommel de laatste keer van het jaar 2004.
Wij waren er om Half elf al en je kon al zien aan het aantal auto’s en busjes dat het drukker zou worden dan de afgelopen keren.

Eenmaal ingeschreven en de bikes uit de bus gehaald stond het parkeerterreinen en de pits ook zo vol met allemaal minibikes en liefhebers.

Er waren ook enkele uit de kluiten gewassen bikes waar we bij het zien van deze bikes ieder zijn gedachte had.(vooral de kleinere bikertjes onder ons)
Maarja we zullen wel zien hoe het loopt met die dingen die leken op een kruising tussen een supermotard en een scooter.
Afbeelding
Ook was er weer een minibike zijspan.

Om iets over elf kwamen de bikes de baan op,maar door het mooie aantal deelnemers van 46 werd het toch wel aardig druk op de baan.
Afbeelding
Melvin die steeds harder gaat
Afbeelding
André v/d Pol na lang weerzien

Afbeelding
Arjan van A.R.T was er ook weer
Afbeelding
In duel
Afbeelding
Dit was zoals gewoonlijk dan ook maar het eerste kwartier want dan raakt menigeen toch uitgeraast waarna iedereen geleidelijk de baan op en af ging.
Afbeelding
Afbeelding
Maar door het brede circuit en de langere rechte stukken was het inhalen van langzamere deelnemers goed te doen.
Afbeelding
Mijn maatje Tom kon nog wel lachen ondanks de drukte

De reuze minibikes begonnen ook hun draai te vinden maar ik vond het maar niks en ook de kleintjes vonden het maar angstig.
Het speelde wel door mijn hoofd wat er zou gebeuren met een valpartij qua groote en gewicht van die bikes maar gelukkig is er niets gebeurd
Deze bikes zullen dan ook voortaan geweerd worden i.v.m. de veiligheid op de baan
Afbeelding
En ook het weerzien van enkele minibikevrienden na lange tijd was toch wel erg leuk.
Afbeelding
Ook het team JaGuTo is één van de vaste Zaltbommel liefhebbers
Afbeelding
Mooi spul he!
Afbeelding
Niels en Nico kijken hun ogen uit?
Afbeelding
Ook Dhr Grob vermaakte zich weer
Afbeelding
Mikey gespot door de camera
Afbeelding
De heren Kok en Witkamp in overleg

Dus al met al een 3 geslaagde en goed bezochte minibike trainingen die gezellig,sportief,en door de goede accomodatie heel goed verlopen zijn.

Mikel en Bert bedankt voor de organisatie & medewerking
We wachten met smart op de nieuwe kalender

Allemaal tot volgend jaar
Laatst gewijzigd door Bouke op ma 13 dec 2004, 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

hey bouke je heb me wel weer van me beste kant op de foto gezet he hahahaahahah

vond het erg gezellie enne me vriendin zij dat ze volgende keer speciaal voor jou weer komt rijden muhahahahahahah :wink:
Bouke

Bericht door Bouke »

He Mikey

Je beste kant is toch op de baan hoor maar door de snelheid zijn ze allemaal bewogen haha vandaar deze foto.
Ik zie jullie volgend jaar weer in Zaltbommel en doe je meisie de groetekes
Gast

Bericht door Gast »

Wat is een reuze minibike dan...

Een midi-bike ofzo?

Voor de rest leuk verslag en wat waren er veel mensen aanwezig.
Met hoevelen tegelijk mag je de baan op?

Greetz.
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Heey Bouke leuk antwoord..
Die foto van mij met eronder Melvin die steeds harder gaat hahaha..
Er was ook een ander fotograaf heeft die een site waar we binnnenkort zijn foto's kunnen kijken?? Of weet je niet wie dat was..
Ben je ook weer 19-12-2004 in Huizen of niet Bouke??

Zie je mischien

Gr Melvin
Bouke

Bericht door Bouke »

Hoi Sperzie-b

Ja het was gezellig druk maar iedereen mag de baan op waneer
hij of zij dat wilt.
Er wordt toch nooit allemaal tegelijk gereden hierdoor krijg je een mooie spreiding en zoals ik al zei de baan is mooi breed en op de langere
stukken kun je toch gemakkelijk inhalen of ingehaald worde natuurlijk.
Een reuze minibike is een kruising tussen een supermotard en een scooter

Re Melvin

Je gaat toch ook steeds harder,nog even en ik kom je niet meer voorbij!!
Ik weet nog niet of ik 19 dec naar Huizen ga maar ik zal je ongetweifeld wel weer een keer zien.
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Re Bouke:
Je gaat toch ook steeds harder,nog even en ik kom je niet meer voorbij!!
Ik weet nog niet of ik 19 dec naar Huizen ga maar ik zal je ongetweifeld wel weer een keer zien.

Hahahaaha nou dat wordt nog eventje door oefenen voor mij want je komt je me dus nog voorbij en dat moet effe andersom worden hehehehe, dus ik moet nog effe door oefenen nou ik zie wel of je in Huizen en ik heb gisteren nog effe minibike schoenen gekocht..
Enne die grotere die scooters vond ik echt wat gevaarlijker ze gingen harder op top en als je valt en zo'n scoote rijd achter je nou dan ehh... :cry:

Gr Melvin
Bouke

Bericht door Bouke »

MX_Melvin schreef: Enne die grotere die scooters vond ik echt wat gevaarlijker ze gingen harder op top en als je valt en zo'n scoote rijd achter je nou dan ehh... :cry:
Nou Melvin ik vond dat ook maar niks hoor die grote dingen
Volgend jaar zijn ze er (hopelijk) niet meer bij mij te gevaarlijk
en het is gewoon een heel andere klasse.

Nu moet je niet meer zo plat door de bochten gaan hoor
das zonde van je schoenen!!!!

Ik zie je
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Maar op de schoenen zitten van die sliders dus maakt nie uit.. Binnenkort effe een pak laten maken bij Hop en dan ben ik er klaar voor! haahha

Gr melvin
Gast

Bericht door Gast »

Tof!! 8) race verslag Bouke!!!

Ik kan nie wachten op de race agenda voor volgend jaar... kunnen we niet elk weekeinde op Zaltbommel terecht?... die baan is SOOO COOOL!!!!

enuh 46 deelnemers was gezellig druk, alleen de pitstop was een beetje vol...lol, maar op de baan ging het perfect!

Ik hoop dat ik niet teveel de snele jongens in de weg heb gereden, want die kwamen me aan alle kanten voorbij vliegen, dat wordt oefenen!!!

enuh die grote dingen waren in mijn ogen ook geen succes, niet dat ik het die jongens niet gun ofzo maar ze reden een hele andere racelijn en waren op stukken langzamer en op de lange stukken eng snel...ach ja die brommer racer's hebben accomodatie genoeg.. denk ik( dat zijn toch van die scooters die ze bij brommerracen gebruiken?...)

ps wij hebben ook filmpjes gemaakt maar ik weet niet hoe ik die moet posten....

groeten allemaal :twisted: tot de volgende keer!! :twisted:

Ohw en fijne dagen als ik jullie niet meer zie dit jaar!!
daans
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door daans »

A.R.T. Arnhem Racing Team schreef:Tof!! 8) race verslag Bouke!!!

ps wij hebben ook filmpjes gemaakt maar ik weet niet hoe ik die moet posten....
Mail ze naar daaans@gmail.com dan zal ik ze online zetten. (ja 3 a's )

Groeten,

Daans
Plaats reactie