Wij waren er om Half elf al en je kon al zien aan het aantal auto’s en busjes dat het drukker zou worden dan de afgelopen keren.
Eenmaal ingeschreven en de bikes uit de bus gehaald stond het parkeerterreinen en de pits ook zo vol met allemaal minibikes en liefhebers.
Er waren ook enkele uit de kluiten gewassen bikes waar we bij het zien van deze bikes ieder zijn gedachte had.(vooral de kleinere bikertjes onder ons)
Maarja we zullen wel zien hoe het loopt met die dingen die leken op een kruising tussen een supermotard en een scooter.

Ook was er weer een minibike zijspan.
Om iets over elf kwamen de bikes de baan op,maar door het mooie aantal deelnemers van 46 werd het toch wel aardig druk op de baan.

Melvin die steeds harder gaat

André v/d Pol na lang weerzien

Arjan van A.R.T was er ook weer

In duel

Dit was zoals gewoonlijk dan ook maar het eerste kwartier want dan raakt menigeen toch uitgeraast waarna iedereen geleidelijk de baan op en af ging.

Maar door het brede circuit en de langere rechte stukken was het inhalen van langzamere deelnemers goed te doen.

Mijn maatje Tom kon nog wel lachen ondanks de drukte
De reuze minibikes begonnen ook hun draai te vinden maar ik vond het maar niks en ook de kleintjes vonden het maar angstig.
Het speelde wel door mijn hoofd wat er zou gebeuren met een valpartij qua groote en gewicht van die bikes maar gelukkig is er niets gebeurd
Deze bikes zullen dan ook voortaan geweerd worden i.v.m. de veiligheid op de baan

En ook het weerzien van enkele minibikevrienden na lange tijd was toch wel erg leuk.

Ook het team JaGuTo is één van de vaste Zaltbommel liefhebbers

Mooi spul he!

Niels en Nico kijken hun ogen uit?

Ook Dhr Grob vermaakte zich weer

Mikey gespot door de camera

De heren Kok en Witkamp in overleg
Dus al met al een 3 geslaagde en goed bezochte minibike trainingen die gezellig,sportief,en door de goede accomodatie heel goed verlopen zijn.
Mikel en Bert bedankt voor de organisatie & medewerking
We wachten met smart op de nieuwe kalender
Allemaal tot volgend jaar