Verslag Wedstrijd PKE 30-03-2008

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Verslag Wedstrijd PKE 30-03-2008

Bericht door Andreas »

nou het was me een dagje zeg :) vandaag voor het eerst me stamas trug gekregen reed ik er vier heats mee bleek er dat de importeur iets fout had gedaan met de krukaslagers ofzoiets :oops: hahaha naja ben wel wat gewend ,, naja daarna kwam een duitser naar me toe en vroeg of ik op zijn mixx mocht rijden en ja das goed he haha ! nouja ik reed er kwalificatie op volgensmij was ik 4 e ofzo maar die koppeling van hem was helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal op ! naja toen begon de wedstrijd en heb ik lekker achter steef liggen knallen haha ! geluk jongen geluk :lol: :lol: :lol: ik ben toch nog met ene !CENSUUR! koppeling 4 e geworden :) (bij ervaren rijders 1 )

Ps: jos verstappen was er ook weer eens en dacht dat die zijn zoontje zo kon laten rijden zonder bandje (ofterwel niet betaald) opgegeven moment merkte de officials het ! en hielden aan en stuurde de jongen trug naar zun vader .. daarna deed jos iets doms.... hij liet zijn zoontje door de pit INGANG op de baan gaan toen hield iemand van de baan hem tegen en toen begon jos boos te doen en met vuisten te zwaaien daarna hadden ze heb weer trug naar de werkplaats gestuurd maar toch sprong die weer de baan op en gaf de official 1 klap en daarna is ie weg gegaan maarja we hebben door heb zeker 2 trainingen niet kunnen rijden ...DAT KWAM NIET DOOR DE ORGANISATIE DIE WAS GOED! alleen jos verstappen... maar was toch wel leuk dagje !

Stamas was weer eerste hahaha Marc ! 8) menno jij ook gefeliciteerd en goed gereden !! :oops: :oops: :twisted: :)

MVG Andreas !
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Nou op het nippertje :lol: .

Was idd een leuke dag in het begin nog even rustig aan gedaan met de koppeling later maar eens flink gaan knallen.

Kwalificatie ging opzig wel lekker maar in de wedstrijd helemaal.
Bij de 1ste start een zeer goede plek bleek een transponder niet te werken maarja helaas kan gebeuren. 2de start ging goed alleen net wat minder als de eerste start.
Op het einde van de heat nog wat stuur foutjes maarja als nog een 3de plek en ben er erg blij mee.
Tevens heeft Menno ook goed gereden proficeat met de 2de plaats!

Zeer triest van Verstappen maarja.

En een pluim voor de organisatie! Het was weer goed geregelt.
Laatst gewijzigd door steef1 op zo 30 mar 2008, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
YZ250F
-René-
forum gebruiker

Bericht door -René- »

Ik heb een fijne nacht gehad, laten we het daarop houden :lol: :lol: :lol:

ben wel gekomen, 1 heat gereden, maar 2 uurtjes slapen doet niet veel goeds... dus voor eigen veiligheid en die van de anderen, gestopt en lekker terug gegaan naar me nieuwe freundinnetje....

Gefeliciteerd voor de mensen die in de prijzen zijn gevallen, en trieste bedoeling met die Jos...
I don't drive fast, I fly low....
Blata Elite 14 WRS

[img]http://img88.imageshack.us/img88/2870/8114368234783819275afaxu1.gif[/img]
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

tja wat ken ik zeggen mijn bzm blok liep heel lekker op wat afstellingen na dan en op het laaste bleeft mijn koppeling kleven waardoor hij door bleef drukken als ik gas los liet verder ben ik zeer te vrede met mijn nieuwe aan winst tja de bike van Shirley was een drama na enkele ronden bleef steeds de gas kabel hangen na deze gefixt te hebben heeft ze 4 ronden in de kwalificatie gereden waardoor ze weer haar blok heeft opgeblazen dat bleek thuis bij aankomst dus dat wordt weer een nieuwe cil regelen
dus de volgende keer beter
verder mensen die een beker hebben behaald gefeliciteerd
en de organisatie toppie geregeld je ziet het maar weer met een slag en een stoot wordt alles in toom gehouden (hihih)
op na de volgende keer
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

steef1 schreef:Nou op het nippertje :lol: .

Was idd een leuke dag in het begin nog even rustig aan gedaan met de koppeling later maar eens flink gaan knallen.

Kwalificatie ging opzig wel lekker maar in de wedstrijd helemaal.
Bij de 1ste start een zeer goede plek bleek een transponder niet te werken maarja helaas kan gebeuren. 2de start ging goed alleen net wat minder als de eerste start.
Op het einde van de heat nog wat stuur foutjes maarja als nog een 3de plek en ben er erg blij mee.
Tevens heeft Menno ook goed gereden proficeat met de 2de plaats!

Zeer triest van Verstappen maarja.

En een pluim voor de organisatie! Het was weer goed geregelt.

mijn transponder deed het niet haha! en me bike ook niet :oops: volgende x beter
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

rick*40*blata
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rick*40*blata »

boahh!! vandaag en k*t dag :(
De training ging goed.. Todat.. de kwalificatie begon :( opeens had uk een lekke achterband.

Nouja even snel een propje erin geduwt en rijden maar, nounee dus :? na 2 rondjes rijden was het propje eruit gegaan( dus niet meer kunne rijden) .
Nouja, nadat ik toch aan het twijfelen was om OF op de Blata WRN OF op de blata B1 te rijden.
Ik koos toch maar voor de blata b1.

8e plaats bij de race, nou weer eens een slechte start en lach ik eindelijk achter andreas, en toen ging ik er weer eens onderuit :?.
Dus heb ik de race uitgereden op de 6de plaats :(

voor den rest een leuke dag gehad :wink:
Tot de volgende keer!

grtz rick*2
Honda rs 125
italianbikes

Bericht door italianbikes »

http://s157.photobucket.com/albums/t54/ ... C_5699.jpg
De politie was zelfs nodig voor de (boks)wedstrijd.
Heeft er ook nog iemand toevallig videos?
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

rick*40*blata schreef:boahh!! vandaag en k*t dag :(
De training ging goed.. Todat.. de kwalificatie begon :( opeens had uk een lekke achterband.

Nouja even snel een propje erin geduwt en rijden maar, nounee dus :? na 2 rondjes rijden was het propje eruit gegaan( dus niet meer kunne rijden) .
Nouja, nadat ik toch aan het twijfelen was om OF op de Blata WRN OF op de blata B1 te rijden.
Ik koos toch maar voor de blata b1.

8e plaats bij de race, nou weer eens een slechte start en lach ik eindelijk achter andreas, en toen ging ik er weer eens onderuit :?.
Dus heb ik de race uitgereden op de 6de plaats :(

voor den rest een leuke dag gehad :wink:
Tot de volgende keer!

grtz rick*2
Ik merkte het je zat achter mij en toen opeens dacht ik huh ben ik nu zo snel :lol: :lol: geintjee !!! nee ik d8 al dat je was gevallen erg !CENSUUR! voor je ! :evil:
Jarno #23
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jarno #23 »

pfff jos toch... k zie geen foto's van hem.. kan iemand me helpen? :lol:
zag er leuk uit.. wat zijn nou de uitslagen???

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
www.jarno23.tk Blata Racing Team BELGISCH KAMPIOEN SENIOREN B '08 Blata ultima
[url=http://imageshack.us][img]http://img253.imageshack.us/img253/9715/jarno18dy6.jpg[/img][/url]
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

snelst groep ervaren

1ste Marc
2e Menno
3e ken ik niet ...
volgensmij thimo ofzoiets

de rest weet ik niet echt meer .... :oops:
Daniello

Bericht door Daniello »

Aan alle winnaars: GEFELICIFLAPSTAART =D>

Gr

Daan
italianbikes

Jarno #23 schreef:pfff jos toch... k zie geen foto's van hem.. kan iemand me helpen? :lol:
zag er leuk uit.. wat zijn nou de uitslagen???

Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
die zal je ook niet veel zien denk ik..
want ze waren er maar kort.
en daarbij; jos zelf heeft niet gereden.
Vandaag kwam ik het volgende tegen op de l1 site:

Aangifte mishandeling tegen Jos Verstappen
in het verleden vaker in aanraking met justitie. Autocoureur JosVerstappenheeft een aangifte van mishandeling tegen zich lopen. De coureur uit Montfort raakte zondagochtend slaags met een medewerker van het Party & Kartcenter in Echt. Volgens verschillende getuigen had JosVerstappeneen conflict, omdat zijn zoontje Max niet mocht deelnemen aan een pocketbike-race
italianbikes

En dit kwam ik ook nog tegen.
ECHT - Een baancommissaris van het Party&Kartcenter in Echt heeft aangifte van mishandeling gedaan tegen Jos Verstappen.

De voormalige Formule 1-coureur raakte zondag slaags met de 19-jarige medewerker omdat die zijn zoon Max (10) van een pocketbike (motor van maximaal 75 centimeter hoogte) zou hebben gerukt. Vrijwel direct werd de politie opgetrommeld. Saillant genoeg droeg het Kartcenter in het verleden de naam van Jos Verstappen. Na een zakelijk verschil van mening stapte de coureur in 1999 uit het bedrijf.

Het is niet de eerste keer dat Verstappens betrokkenheid bij een handgemeen onderwerp van onderzoek is. In een recent interview gaf hij toe dat hij 'vroeger ontplofte bij het geringste'.

Diegene die zondag aanwezig waren weten zelf wel of jos zijn verhaaltje klopt. :wink:
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Zeker weten dat het waar is !! pff die tuub rend die ook zomaar de baan nog es op zonder te kijken of er bike's aankwamen de official was nog zo aardig om die even te laten stoppen terwijl hij werd geslagen door jos !!
Plaats reactie