nou hier even een verslagje van een rot dagje op poeldijk voor mij
het begon om 9 uur sóchtends toen ik de verkeerde jerrycan met veelsterijke smering gepakt had en in me bike gedaan.
dus om half 10 was alles er gelukkig weer uit het tankje en nog een beetje in de leiding maar dat maakte opzich niet veel uit.
eenmaal aangekomen op poeldijk alles aangedaan en erachter kwam dat me batterijen in me camera op me helm leegwaren
toen starte ik me bike en reed ik 2 a 3 rondes en ging ik naar binnen.
hij was niet meer aan te krijgen!
bleek dus nadat ik de carburateur etc had schoongemaakt en bougie gechekt de stage 6 toerenteller te zijn die tegen me frame aan zat waardoor alle spanning van de bougiekabel het frame als het waren inging
toen dat was opgelost huurde ik een transponder en reed ik in de 2de ronde een 1:12 en ik dacht op naar de 1:09 haha totdat ik ratelend geluid hoorde, bleek dat er bij 1 schoentje de borgring eraf was, nadat ik dat weer had gemaakt gebeurde het na 2 ronde weer! toen waren me borgringen op en viuel me ook op dat de gleufjes voor de borgringen te ondiep waren
dus de dag verliep niet zo best en na een aantal problemen haalde me pa me weer op en ging richting huis!
vervolgens reden we naar onze hal waar de karts etc opgeslagen staan.
toen kreeg ik de kart niet aan de praat!
gelukkig was dit alleen een verstopt sproeiertje en liep die wel als een zonnetje
maargoed aangezien ik 2 weken garantie op die plaat had ga ik dat even regelen of iets zelf proberen op te lossen!
hoop er zondag weer te zijn!