En ja, Die eikel heeft wat met knieen. In de achtervolging met Johan nam hij de bocht op de eerste verhoging net iets te krap en probeerde met zijn knieen de banden meer te nemen wat in een mooie salto resulteerde. Door die val werkte de kill-switch niet meer??? dus andere er op en niet meer willen starten he, ook niet zonder kill-switch. Bougie los en tegen het frame kijken of hij wel vonkt. Nou als de beste dus ging die pit er weer in. Na veel moeite eindelijk starten en rijden maar weer. Helaas voor korte duur want na een korte stop weer niet starten. He ff wat remmenreiniger gebruiken!!! Niet dus he, niet meer aan te krijgen. Pit er weer uit en tegen het frame vonken als een tierelier maar starten er mee hoor maar. Laten we ff een nieuwe pit gebruiken. En jawel 1 trek en het blokkie liep weer als een zonnetje!!!!!!Bougie dus naar de kl@te en was nog maar twee weken oud. Dus ondanks dat een bougie tegen het frame wel vonkt wil nog niet zeggen dat je er ook mee kan rijden.
Toen weer ter afsluiting het wedstrijdje. Johan en Michael hadden een mooie start gevolgd door Janien, Johan en Nick en een paar veteranen maar die waren al gauw gelapt. Een van de veteranen dacht dat het een vliegshow was en probeerde op te stijgen maar schrok daar zo van dat het gas er maar voor die dag meteen geheel vanaf ging. Ja Rob ik schrok er ook van maar gelukkig zag ik je snel weer naar boven rijden. Dat betekenden in iedergeval een geslaagde noodlanding!!!!!!!!!
Al met al weer een snelle en leuke dag geweest.
Van mij deze week geen foto's omdat ik vanavond naar het HMH ga en dus geen gelegenheid heb maar die van Wilma zullen spoedig komen op www.indoorminibike.nl
Tot volgende week.
Fred