Niet op openbare weg maar ook niet eigen terrein?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Icelitz
- forum gebruiker
Niet op openbare weg maar ook niet eigen terrein?
Hoi allemaal,
Het is dus duidelijk dat je met een minibike niet op de openbare weg mag rijden en wel op eigen terrein. Maar dat zijn niet de enige plekken waar je kan rijden. Hoe zit het eigenlijk met industriettereinen, het bos of andere plekken waar geen verkeer is? Ik wil namelijk met mijn minicrosser rijden op een plek waar de gemeente echt niks mee doet. Er is wel een hek omheen gebouwd en afentoe staat er een bouwmachine op het terrein (graafmachinges enzo). En er word ook weleens zand gedumpt of brokken asfalt. Dit soort plekken zijn heel mooi om lekker te scheuren met je minicrosser maar mag het ook? Het is namelijk geen eigen terrein maar ook geen openbare weg. Ik breng geen andere weggebruikers in gevaar en ik draag een helm.
Gr Thomas
Het is dus duidelijk dat je met een minibike niet op de openbare weg mag rijden en wel op eigen terrein. Maar dat zijn niet de enige plekken waar je kan rijden. Hoe zit het eigenlijk met industriettereinen, het bos of andere plekken waar geen verkeer is? Ik wil namelijk met mijn minicrosser rijden op een plek waar de gemeente echt niks mee doet. Er is wel een hek omheen gebouwd en afentoe staat er een bouwmachine op het terrein (graafmachinges enzo). En er word ook weleens zand gedumpt of brokken asfalt. Dit soort plekken zijn heel mooi om lekker te scheuren met je minicrosser maar mag het ook? Het is namelijk geen eigen terrein maar ook geen openbare weg. Ik breng geen andere weggebruikers in gevaar en ik draag een helm.
Gr Thomas
Performance is our mission

-
Kayhogenkamp
- nieuwe gebruiker
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
-
Jesse van Sprang
- forum gebruiker
- Minibike_J
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Kayhogenkamp
- nieuwe gebruiker
- Icelitz
- forum gebruiker
Ok dank jullie wel, en ik denk dat die terreinen gedoogd worden dus daar bedoel ik mee dat de ene politie man je zou laten rijden en de ander je minibike in zou nemen. Dus ik vind dat hier meer duidelijkheid in moet komen! Maar het leukste is nog gewoon om op het circuit te rijden, en ik ga daarom misschien wel gewoon bij de evmc rijden:D mijn vader kwam daar vroeger ook altijd en kent de baas ook heel goed (gerd). Dus dat is wel mooi als dat van generatie naar generatie gaat:P hoewel mijn vader wel in de 20 was toen hij daar met zijn rc reed!
Gr Thomas
Gr Thomas
Performance is our mission