Ik heb vandaag deze olie gekocht:
Castrol R2 Racingbike olie is deze olie ook geschikt voor de minibikes erstaat op voor Mensmering tot 50:1 is deze olie dan oke? Voordat mijn minibike op een hoop loopt... Nou dat was mijn vraag of ik deze olie gewoon kan gebruiken..
EEN ECHTE BIKE ??
Dat zeg je toch niet dus je zegt eigenlijk dat de rest rotzooi is wat men verkoopt??
Geweldig als ik zo mijn vaders bedrijf moest promoten.
Nee ik heb deze echt bike gekregen want die andere doen het prima voor het geld maar ik mocht een echte. Maar ik praat niet meer met jouw ik vraag hier wat over olie.. en niet over mijn vader's bedrijf..
MX_Melvin schreef:Ik heb vandaag deze olie gekocht:
Castrol R2 Racingbike olie is deze olie ook geschikt voor de minibikes erstaat op voor Mensmering tot 50:1 is deze olie dan oke? Voordat mijn minibike op een hoop loopt... Nou dat was mijn vraag of ik deze olie gewoon kan gebruiken..
je kunt deze olie gewoon gebruiken,2takt olie is 2takt olie
antonie schreef:
je kunt deze olie gewoon gebruiken,2takt olie is 2takt olie
Dit klopt niet, je hebt verschillende soorten. Zoals Stefano zegt vol syntetisch of niet blablabla, en nog wat dingen. Maar deze olie is goed wel duur, maar goed.
ALs ik je een olie mag aanraden:
BO-Motoroil www.bo-motoroil.nl
T' is een Nederlands produkt en ik wordt erdoor gesponsord!
Uitstekend produkt, heb er heel goede ervaring mee. Ze hebben ook Ketting spray, Motorreiniger, en een soort WD40.
Bezoek hun site eens!
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Rainman51 schreef:ALs ik je een olie mag aanraden:
BO-Motoroil www.bo-motoroil.nl
T' is een Nederlands produkt en ik wordt erdoor gesponsord!
Uitstekend produkt, heb er heel goede ervaring mee. Ze hebben ook Ketting spray, Motorreiniger, en een soort WD40.
Bezoek hun site eens!