cracy frog schreef:oke ga weer een nieuwe bike maken ,maar dit keer toch iets meer fabrieks spullen .heb nu rr voorpoten (kaliander zijn waterkoeler),en zpf zitkapen en kuip van barry wasink.maar wat is zon voorvork klein 38mm as tot bovenkant kroonplaat,heb normaal 40 tot 43mm.
ben gisteren met de opsteling begonnen,maar had nog geen inspiratie gevonden voor het frame,heb al 10 buisen verbogen,maar geen mooi begin.
fotos zullen volgen als er iets te melden is.
grt tonny
Hey Tonny,38mm zal jij wel cm mee bedoelen?
Maar de totale lengte van een RR poot is 418 mm.
Dus ik ben bang dat jij RX vorkpoten(mini) hebt gekregen, of ze zijn afgezaagt.
Gr Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
cracy frog schreef:oke ga weer een nieuwe bike maken ,maar dit keer toch iets meer fabrieks spullen .heb nu rr voorpoten (kaliander zijn waterkoeler),en zpf zitkapen en kuip van barry wasink.maar wat is zon voorvork klein 38mm as tot bovenkant kroonplaat,heb normaal 40 tot 43mm.
ben gisteren met de opsteling begonnen,maar had nog geen inspiratie gevonden voor het frame,heb al 10 buisen verbogen,maar geen mooi begin.
fotos zullen volgen als er iets te melden is.
grt tonny
Hey Tonny,38mm zal jij wel cm mee bedoelen?
Maar de totale lengte van een RR poot is 418 mm.
Dus ik ben bang dat jij RX vorkpoten(mini) hebt gekregen, of ze zijn afgezaagt.
Gr Cees
heb kaliander bericht gestuurt hierover.wist ik ook niet! kom wel met de zithoogte op 44cm.heb ik bij meerdere zelfbouwers gemeten.
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:
heb kaliander bericht gestuurt hierover.wist ik ook niet! kom wel met de zithoogte op 44cm.heb ik bij meerdere zelfbouwers gemeten.
grt tonny
Nu zie ik pas dat je 38cm vanaf as tot bovenkant hebt gemeten
Dan zijn het wel RR poten, want dat klopt ongeveer.
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
zo vandaag het subframe een beetje vorm gegeven,kreeg ineens een idee ,en dat moet je dan meteen uitwerken van 11 tot4 4 pijpjes gebogen en gehecht zal morgen fotos plaatsen gaat de goede kant op .
zal ook een foto van de bloopers maken.
(met dank aan de verwarmings monteurs zijn pijp)
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
Als ik jou was zou ik even wat fabrieks maten overnemen.
zithoogte bijvoorbeeld, die van je vorige was veelste hoog.
en het zou mooi zijn als je een x die kettingspanner niet zo lomp maakt