ANAC Nijmegen 17 januari

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
wijntje
forum gebruiker
Contacteer:

ANAC Nijmegen 17 januari

Bericht door wijntje »

Was een gezellige ochtend in Nijmegen,met een kleine 25 rijders .

Baan had zijn grip weer volop terug vergeleken met 2 weken geleden toen het binnen minus 4 graden was. Dat blijkt uit het aantal schuivertjes die er gemaakt werden , in de hele ochtend waren die op 1 hand te tellen !!( en die van mij telde al voor 2).Heb er zelf alleen een blauwe bil aan overgehouden. Mijn bike al weer beetje opgelapt , gelukkig weinig beschadigd (afgelopen week net volledig opnieuw laten spuiten). Alleen een nieuwe remschijf achter aanschaffen,die heb mijn belager denk ik ff getoucheerd.
Helaas vallen hoort bij racen ,zo nu en dan ....

Op het eind van de ochtend nog een wedstrijdje gereden, wat allemaal heel erg goed verliep, en wat we zeker vaker gaan doen !!

Bij de minder snelle groep was het Sean van Bergem die met de eer ging strijken , die word hierdoor ook gelijk verbannen naar de snelle groep !!
Dan kan ie zich meten met Roy Pas ,die voor de eerste keer bij Anac te zijn wel heel snel gewend was ,,wat gaat die als een kogel,,

Al bij al een geslaagde ochtend en we hopen iedereen weer terug te zien in Nijmegen .

gr. marco
Afbeelding
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

Voor mij was het een beetje rommelige maar leuke ochtend!
Heb de eerste paar heats niet echt mee kunnen rijden omdat ik vooral bezig was met de koppeling, na een tijdje toch een klein heatje kunnen rijden, totdat ik erachter kwam dat ik bij de gevorderde aan het rijden was. En dat was natuurlijk niet de bedoeling. Na een tijdje eindelijk koppeling goed en en blazen maar, stond nog even stil doordat mijn tank opeens leeg was en me voorrem het niet meer deed (wijntje bedankt dat ik de remmenreiniger mocht lenen en Niek en zijn vader bedankt voor alle hulp!). Toen ik eindelijk pas echt kon gaan rijden, was het al tijd voor de wedstrijd, heb niet echt snel kunnen meekomen omdat ik amper gereden had die ochtend :oops:

Maar al met al een leuke ochtend! ik heb ervan genoten en ik zie jullie de volgende keer weer 8)

Groeten,
Thomas 8)
Performance is our mission
Afbeelding
DMZohrab
Moderator
Moderator

Bericht door DMZohrab »

was een Leuke opkomst! :)
Ook een leuke ochtend, super gezellig 8)
Mensen gesproken.. En foto's gemaakt!
Kortom heb me prima vermaakt :!:

'k zie iedereen nog wel is!

gr, 8)
Niek94
forum gebruiker

Bericht door Niek94 »

Jaa het was weer gezellig.
Bij de race had me bike er geen zin meer in had geen achterrem meer en geen kracht dus ik ben er maar mee gestopt :(

Voor de rest was het weer perfect geregeld MBTG :wink:

Tot de volgendekeer 8)
Plaats reactie