help: remmen doen vaag.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
help: remmen doen vaag.
hey,
ik heb een probleem.
ik heb laatst velgen met remschijven en remklauwen gekocht.
maar nu had ik mijn achterwiel gemonteerd en mijn klauw loopt aan op mijn schijf .
en toen had ik hem even uitelkaar gehaald de klauw en toen viel er iets uit een klein stripje in een v vorm.
ik wist niet of het uit me klauw kwam velgens mij wel.
en toen had ik hem weer gemonteerd mijn klauw zonder dat stripje en toen liep hij alleen nog maar stroever.
ik kan mijn schijf er ook niet af halen want dan draai ik die schroefjes door.
weet ik iemand hoe het kan of moet ik gewoon ff terug naar waar ik hem vandaan heb?
ik heb een probleem.
ik heb laatst velgen met remschijven en remklauwen gekocht.
maar nu had ik mijn achterwiel gemonteerd en mijn klauw loopt aan op mijn schijf .
en toen had ik hem even uitelkaar gehaald de klauw en toen viel er iets uit een klein stripje in een v vorm.
ik wist niet of het uit me klauw kwam velgens mij wel.
en toen had ik hem weer gemonteerd mijn klauw zonder dat stripje en toen liep hij alleen nog maar stroever.
ik kan mijn schijf er ook niet af halen want dan draai ik die schroefjes door.
weet ik iemand hoe het kan of moet ik gewoon ff terug naar waar ik hem vandaan heb?
oke ik heb net een mail terug gekregen en dit zeiden ze:
Heb je gekeken of alle schroefjes erin zitten in de schijf dan,anders zit hij michien iets te schuin erin? Ik hoop dat je eruit komt, ik heb ook welleens met en achterwiel zitten priellen maar zorg dat alles echt recht staat als je alles vast zet. Veel sucses.
nou heb ik even foto;s gemaakt en het lijkt wel of die hele as schuin zit
Heb je gekeken of alle schroefjes erin zitten in de schijf dan,anders zit hij michien iets te schuin erin? Ik hoop dat je eruit komt, ik heb ook welleens met en achterwiel zitten priellen maar zorg dat alles echt recht staat als je alles vast zet. Veel sucses.
nou heb ik even foto;s gemaakt en het lijkt wel of die hele as schuin zit
- killerbeast
- forum gebruiker