ik ben floris ik ben 13 jaar en ik woon in hilversum ik heb laatst voor 65 euro een minicrosser gekocht hij liep het niet maar ik hoefde alleen de carb schoon te maken ( dus niet ff met een doekje de buitenkant van de carb schoonmaken) ik kreeg na een rondje rijden al gezeik van de lokale zeurpiet
hij zegt kun je nu oprotten met die herrie anders bel ik de politie
dus besloot ik een stillere uitlaat te bouwen foto:
Laatst gewijzigd door minibikecrosser op wo 28 apr 2010, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
minibikecrosser schreef:ik ben floris ik ben 13 jaar en ik woon in hilversum ik heb laatst voor 65 euro een minicrosser gekocht hij liep het niet maar ik hoefde alleen de carb schoon te maken ( dus niet ff met een doekje de buitenkant van de carb schoonmaken) ik kreeg na een rondje rijden al gezeik van de lokale zeurpiet
hij zegt kun je nu oprotten met die !CENCUUR! anders bel ik de politie
dus besloot ik een stillere uitlaat te bouwen foto: [img]/Users/Leerling/Desktop/P1010143.JPG[/img]
[img]/Users/Leerling/Desktop/P1010133.JPG[/img]
pas je op dat je uitlaat ophanging niet naar de kl0te gaat?
heb namelijk op mijn technigas ,, (eigenelijk een Ixil) een yasuni R black edition demper gemonteerd,
maar deze was nogal; zwaar , en stuiterde daardoor openeer tijdens het rijden , hierdoor is mijn uitlaatophanging afgebroken , en mijn blok ophanging..
TT schreef:pas je op dat je uitlaat ophanging niet naar de kl0te gaat?
heb namelijk op mijn technigas ,, (eigenelijk een Ixil) een yasuni R black edition demper gemonteerd,
maar deze was nogal; zwaar , en stuiterde daardoor openeer tijdens het rijden , hierdoor is mijn uitlaatophanging afgebroken , en mijn blok ophanging..
dan moet je dus weer gaan lassen
ja ik moet er nog wat aan veranderen enne ik wil niet bijdehand doen maar
de uitlaat is van koper en is gesoldeerd ( wat ik nu heb geschreven is een beetje bullshit)
mijn pa heeft het gesoldeert dus het zal wel goed zijn
er zijn namelijk twee soorten soldeertin hardsoldeer om koperen buizen te solderen en gewoon soldeer om draadjes mee vast te maken
ga trouwens 2 mei rijden bij coronel in huizen is dat een beetje goede baan
remotje10 schreef:mag je met een crosser op de baan dan?
neetoch?
ja mag ik heb gebeld en ze zeiden dat het gewoon mocht
ik heb trouwens 3 kwartier geleden mijn cilinder getunend gewoon de spoelpoort en de inlaatpoort breder gemaakt