ik ben kevin en ben 16 jaar dit wordt me eerste minibike

het moet een fun ding blijven maar probeer wel zogoed mogelijk een minibike te maken zoals tekening :

Nou ik ben ook eens begonne als het weer mee zit sta ik buiten en ben met mijn minibike ( frame bezig )
Kheb nou ong zow beetje alles wat ik moet hebben om mijn mini klaar te krijgen
Dit is een foto na dat ik 2 dagen aan de gang ben geweest :

Toen ik dit klaar had kwamen er een reeks van weken met slecht weer en kon ik niet echt verder gaan
In feb 02/07/2005 ben ik weer ffkes verder gegaan met mijn mini want het weer is deze week mooi dus ik ben maar eens verder gegaan
einde van de dag was ik al weer stukkie verder gekomen :

Dit was rond 3 uur s'middags
En toen ik zow verwas ging ik rond kwart over 3 even naar een vriend toe want ik wis dat hij vorig jaar ook een minibike had en hij had nog na mijn gedachte wat onderdelen over .
Duz ik kom er en ik vroeg heb dat zij hij ik heb iets wat je 100 % nodig hebt duzz hij naar zolden en waar kwam hij mee aan zetten 2 mooi puch naafjes en 2 mooie racebandjes ( bijna nieuwe 1 week mee gereden )
Kosten mij 25 euro en dat vond ik niet duur dacht ik zo

Toen ik duz terug kwam was het kwart voor 4 en ben tot 5 uur nog door gegaan met slijpen , vijlen en lassen .

Toen ik klaar was heb ik ook maar ffkes nog me andere onderdelen er bij gezeten en ook een foto'tje van gemaakt :

Morgen ga ik op zoek naar een tankje
En maak me frame weer iets verder af + ik ga me balhoofd van me ouwe schade puch slijpen
als morgen het weer goed is ben ik weer verder bezig + update