minibike ReD DeViL tjeck it out [ZB]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
minibike ReD DeViL tjeck it out [ZB]
gegroet
ik ben kevin en ben 16 jaar dit wordt me eerste minibike
het moet een fun ding blijven maar probeer wel zogoed mogelijk een minibike te maken zoals tekening :
Nou ik ben ook eens begonne als het weer mee zit sta ik buiten en ben met mijn minibike ( frame bezig )
Kheb nou ong zow beetje alles wat ik moet hebben om mijn mini klaar te krijgen
Dit is een foto na dat ik 2 dagen aan de gang ben geweest :
Toen ik dit klaar had kwamen er een reeks van weken met slecht weer en kon ik niet echt verder gaan
In feb 02/07/2005 ben ik weer ffkes verder gegaan met mijn mini want het weer is deze week mooi dus ik ben maar eens verder gegaan
einde van de dag was ik al weer stukkie verder gekomen :
Dit was rond 3 uur s'middags
En toen ik zow verwas ging ik rond kwart over 3 even naar een vriend toe want ik wis dat hij vorig jaar ook een minibike had en hij had nog na mijn gedachte wat onderdelen over .
Duz ik kom er en ik vroeg heb dat zij hij ik heb iets wat je 100 % nodig hebt duzz hij naar zolden en waar kwam hij mee aan zetten 2 mooi puch naafjes en 2 mooie racebandjes ( bijna nieuwe 1 week mee gereden )
Kosten mij 25 euro en dat vond ik niet duur dacht ik zo
Toen ik duz terug kwam was het kwart voor 4 en ben tot 5 uur nog door gegaan met slijpen , vijlen en lassen .
Toen ik klaar was heb ik ook maar ffkes nog me andere onderdelen er bij gezeten en ook een foto'tje van gemaakt :
Morgen ga ik op zoek naar een tankje
En maak me frame weer iets verder af + ik ga me balhoofd van me ouwe schade puch slijpen
als morgen het weer goed is ben ik weer verder bezig + update
ik ben kevin en ben 16 jaar dit wordt me eerste minibike
het moet een fun ding blijven maar probeer wel zogoed mogelijk een minibike te maken zoals tekening :
Nou ik ben ook eens begonne als het weer mee zit sta ik buiten en ben met mijn minibike ( frame bezig )
Kheb nou ong zow beetje alles wat ik moet hebben om mijn mini klaar te krijgen
Dit is een foto na dat ik 2 dagen aan de gang ben geweest :
Toen ik dit klaar had kwamen er een reeks van weken met slecht weer en kon ik niet echt verder gaan
In feb 02/07/2005 ben ik weer ffkes verder gegaan met mijn mini want het weer is deze week mooi dus ik ben maar eens verder gegaan
einde van de dag was ik al weer stukkie verder gekomen :
Dit was rond 3 uur s'middags
En toen ik zow verwas ging ik rond kwart over 3 even naar een vriend toe want ik wis dat hij vorig jaar ook een minibike had en hij had nog na mijn gedachte wat onderdelen over .
Duz ik kom er en ik vroeg heb dat zij hij ik heb iets wat je 100 % nodig hebt duzz hij naar zolden en waar kwam hij mee aan zetten 2 mooi puch naafjes en 2 mooie racebandjes ( bijna nieuwe 1 week mee gereden )
Kosten mij 25 euro en dat vond ik niet duur dacht ik zo
Toen ik duz terug kwam was het kwart voor 4 en ben tot 5 uur nog door gegaan met slijpen , vijlen en lassen .
Toen ik klaar was heb ik ook maar ffkes nog me andere onderdelen er bij gezeten en ook een foto'tje van gemaakt :
Morgen ga ik op zoek naar een tankje
En maak me frame weer iets verder af + ik ga me balhoofd van me ouwe schade puch slijpen
als morgen het weer goed is ben ik weer verder bezig + update
Laatst gewijzigd door red devil op do 21 jul 2005, 12:08, 5 keer totaal gewijzigd.
Mini up-date
Mooi een bosmaaiers tankje met benzine kraan weten te score :
1liter tankje klein maar fijn
Powerfilter weten te vinden uit me doos vol met scootparts :
TNT filtertje met rechte aan sluiting wordt niet de powerfilter ! die er op komt maar toch
Ben ook weer verder gegaan met mn minibike frame
Nu zijn de achterbrug staven ook op maat en gevijlt morgen als ik tijd heb ga ik ze vast lassen
Mooi een bosmaaiers tankje met benzine kraan weten te score :
1liter tankje klein maar fijn
Powerfilter weten te vinden uit me doos vol met scootparts :
TNT filtertje met rechte aan sluiting wordt niet de powerfilter ! die er op komt maar toch
Ben ook weer verder gegaan met mn minibike frame
Nu zijn de achterbrug staven ook op maat en gevijlt morgen als ik tijd heb ga ik ze vast lassen
Laatst gewijzigd door red devil op za 16 jul 2005, 02:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij had de oude minibike van Untiej en mij precies dezelfde tank! Ik weet het bijna zeker.red devil schreef: http://img144.exs.cx/img144/2786/afb0064va.jpg
Wij hebben toen 2 rubberen bandjes gebruikt om het tankje op zn plaats te houden..
Ltr
Laatst gewijzigd door wevie666 op za 12 feb 2005, 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja, zo`n tankje hadden wij ook !..
Gewoon de tank op 2 ijzeren stripjes plaatsen (met rubber ertussen om scheuren van de tank te voorkomen), en het tankje met 2 rubberen banden vastzetten over de tank heen,
bijvoorbeeld de bandjes achter een boutje klemmen met een haakje..
Gewoon de tank op 2 ijzeren stripjes plaatsen (met rubber ertussen om scheuren van de tank te voorkomen), en het tankje met 2 rubberen banden vastzetten over de tank heen,
bijvoorbeeld de bandjes achter een boutje klemmen met een haakje..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
jah ik heb er ook 2 rubberen bandjes bij om hem vast te maken
ben lichterlijk verder gegaan met de minibike kheb nu aan 1 helft van het frame de achterbrug vast gelast en de andere helft komt als het goed is morgen en dan gelijk weer foto's
en ps kan je die foto van me tankje wat je geQuote hebt weg halen wevie666 alsjeblieft
ben lichterlijk verder gegaan met de minibike kheb nu aan 1 helft van het frame de achterbrug vast gelast en de andere helft komt als het goed is morgen en dan gelijk weer foto's
en ps kan je die foto van me tankje wat je geQuote hebt weg halen wevie666 alsjeblieft
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
ik zie eigelijk niks van de lasjes !
haha
volgens mij zij de lasjes alleen wel platgeslepen.. ma xie ze nie
Ziet er niet verkeerd uit..
Tip:
maak nu eerst je achterbrug strips, waar je as in komt
haha
volgens mij zij de lasjes alleen wel platgeslepen.. ma xie ze nie
Ziet er niet verkeerd uit..
Tip:
maak nu eerst je achterbrug strips, waar je as in komt
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
haha ik heb al me las naaden aan de binnekant weg geslepen maar de rest zie je de lasnaadjes gewoon geen dikke bratse mooie rupsjes
kga eerst ffkes me blokje schoon maken en andere cilinder op doen en zuiger als ik die er op heb zitten maak ik er een mooi fotoje van en ik heb al mooie strips waar me achter band in komt te zitten is ong 2 a 3 mm dik haha
als ik dan zow ver ben ga ik eerst de stukken die naar de bal hoofd gaat maken en dan de balhoofd en aan bakken dan de tussen stukken om het frame wat steviger te maken en dan voorvork in korte maar allles komt op zn tijd en ik kga eerst ffkes met me blokje bezig
( loopt een minibike met een 50 cc orgi cilinder en een en een 15 mm carb en proma uitlaat van een citta omgelast enz ook goed )
kga eerst ffkes me blokje schoon maken en andere cilinder op doen en zuiger als ik die er op heb zitten maak ik er een mooi fotoje van en ik heb al mooie strips waar me achter band in komt te zitten is ong 2 a 3 mm dik haha
als ik dan zow ver ben ga ik eerst de stukken die naar de bal hoofd gaat maken en dan de balhoofd en aan bakken dan de tussen stukken om het frame wat steviger te maken en dan voorvork in korte maar allles komt op zn tijd en ik kga eerst ffkes met me blokje bezig
( loopt een minibike met een 50 cc orgi cilinder en een en een 15 mm carb en proma uitlaat van een citta omgelast enz ook goed )