banden
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re: bandjes
Dus voor mij zijn ze niet zo geschikt ??jeroen17 schreef: mar die gaan best lang meej als je gin burn out maakt haha mazzzllll
Bandje na me burnout
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
banden
ik ree 2racen NK minibike met de bekende 4inch banden ,voor zag het nog goed uit, maar achter na 2 races werdt dat behoorlijk minder ik bedoel de profiel.
hou ook rekening mee dat de 4 inch buiten banden de bekende race banden die kunnen eigelijk niet tegen hoge snelheid ik geloof tot 50km.er staat niet voor niks low speed
dennis
hou ook rekening mee dat de 4 inch buiten banden de bekende race banden die kunnen eigelijk niet tegen hoge snelheid ik geloof tot 50km.er staat niet voor niks low speed
dennis
geschikt materiaal voor frame??
ey ik ben hier net nieuw en ikwil ook een minibike gaan bouwen maar wat is het beste materiaal wat ik kan gebruiken voor frame ik zag het frame van paul op dat plaatje van zijn band na de burn out maar dat frame zag er goed uit welk materiaal heeft paul gebruikt weet iemand dat
Re: geschikt materiaal voor frame??
Dat frame is gewoon staal , een buizen frame ... ben nu een frame aan het maken van aluminium ... de mogelijkheden zijn eindeloosdaan! schreef:ey ik ben hier net nieuw en ikwil ook een minibike gaan bouwen maar wat is het beste materiaal wat ik kan gebruiken voor frame ik zag het frame van paul op dat plaatje van zijn band na de burn out maar dat frame zag er goed uit welk materiaal heeft paul gebruikt weet iemand dat