net een nieuwe pocket gekocht en ...
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
net een nieuwe pocket gekocht en ...
Ik heb mij zonet een nieuwe pocket gekocht, in de winkel vertelde men mij dat ik de ketting losser moest zetten. Maak ik dan de vijzen van de wielen los of die achterste vijsjes aan het kader (misschien allebei ).
Tevens als ik hem gewoon voortduw maakt hij precies een slepend geluid, ik veronderstel wel dat dit normaal is zeker (het is nl geen fiets)
Voor velen misschien domme vragen maar ik zal er mij toch geruster bijvoelen eer ik ga scheuren....
thx
Tevens als ik hem gewoon voortduw maakt hij precies een slepend geluid, ik veronderstel wel dat dit normaal is zeker (het is nl geen fiets)
Voor velen misschien domme vragen maar ik zal er mij toch geruster bijvoelen eer ik ga scheuren....
thx
aikido
Hallo,
heb die van mij ook gisteren gekregen.. en ik zag alleen wel dat de remklauwen wat losjes zitten.. ik heb hem geleverd gekregen van RSC die hebben hem afgemonteerd voor me..
is dat normaal dat de remklauwen wat los zitten?
en als ik de minibike gewoon normaal vooruit duw dan hoor ik de ketting steeds tikken. maar goed, dat laat ik nog wel een keer door iemamd nakijken..
by the way.. hij rijdt echt LEKKERRRRRRRRR... alleen bochten gaat voor geen meter
heb die van mij ook gisteren gekregen.. en ik zag alleen wel dat de remklauwen wat losjes zitten.. ik heb hem geleverd gekregen van RSC die hebben hem afgemonteerd voor me..
is dat normaal dat de remklauwen wat los zitten?
en als ik de minibike gewoon normaal vooruit duw dan hoor ik de ketting steeds tikken. maar goed, dat laat ik nog wel een keer door iemamd nakijken..
by the way.. hij rijdt echt LEKKERRRRRRRRR... alleen bochten gaat voor geen meter
welek moet ik kopen
HEY DAG JONGENS IK HEB EEN VRAAGJE : ALS IK EEN MINIBIKE KOOPT WELKE MOET IK DAN KOPEN WANT IK GA ER BINNENKORT EEN KOPEN kunnen jullie mij advies geven welke hoeveel pk en hoeveel cc... gr.mark[/b]