mijn dreambike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
mijn dreambike
hallo ik ben schillie ben nieuw hier op het forum en dit is mijn bike plaatjes spreken voor zich neem ik aan anders vraag maar iets
gooi der trouwens super 98 ongelood in met deze olie
gooi der trouwens super 98 ongelood in met deze olie
Laatst gewijzigd door schillie op ma 28 feb 2005, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zo te zien een GP3...
Ik weet niet wat voor Olie erin moet..
als ik jou was zou ik het echt even vragen aan de dealer, of waar je hem vandaan hebt.. in iedergeval die er veel kennis van heeft..
Verkeerde olie gebruiken is gevaarlijk..
2 takt = 2 takt..
verder mooie machine.. ik vindt die GP3 wel iets speciaals hebben..
ga je NKs rijden ??
veel plezier ermee!..
Greetz
als ik jou was zou ik het echt even vragen aan de dealer, of waar je hem vandaan hebt.. in iedergeval die er veel kennis van heeft..
2 takt = 2 takt..
ga je NKs rijden ??
veel plezier ermee!..
Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
1 zo'n flesje olie gaat op 5liter benzine en het is een nieuwe 910 met gp3 kappen maar geen gp3 blok het is meer voor de lol durf nog niet zo hard door de bocht dus geen wedstrijden denk ikUntiej Mini Racing schreef:Zo te zien een GP3...
2 takt = 2 takt..
ga je NKs rijden ??
veel plezier ermee!..
Greetz
- john racing
- forum gebruiker
de goedkoopste uit het rek nou dat valt ook wel weer mee hoor deze heeft 6.,2 pk watergekoeld en 1500€ vind ik niet goedkoop er zijn nog zat luchtgekoelde polini's die stukken goedkoper zijn dus....john racing schreef:dit is geen GP3 dit is een 910 carena wel van polini en zo ,n beetje de goedkoopste bike uit het rek
maar toch een leuke mini om te racen welkom bij de clup
greetz john