!CENCUUR! uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- wilco
- forum gebruiker
- Berichten: 305
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 08:59
- Locatie: emmen
- Contacteer:
!CENCUUR! uitlaat
eey jongens ik heb een vragje
waarom is er niemand die een !CENCUUR! uitlaat
op zun minibike heb gemonteerd dit is tog een zeer
snelle uitlaat ik denk dat ik het wel ga proberen
op mun setup want dat is een 70eurokit 70hoge druk kop
18mm dellorto schuimvilter en !CENCUUR! 6 dan
ik zou hier graag andwoord op willen of het het waard is
om te proberen
waarom is er niemand die een !CENCUUR! uitlaat
op zun minibike heb gemonteerd dit is tog een zeer
snelle uitlaat ik denk dat ik het wel ga proberen
op mun setup want dat is een 70eurokit 70hoge druk kop
18mm dellorto schuimvilter en !CENCUUR! 6 dan
ik zou hier graag andwoord op willen of het het waard is
om te proberen
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
- Rossifumi
- forum gebruiker
- Berichten: 1076
- Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
- Locatie: Ijsselstein (UT)
Hee,
de meesten gebruiken een cc-tje omdat deze heel makkelijk aan te passen is (90 graden draaien en klaar is kees).
En het is een uitlaat die ook hele mooie prestaties leverd.
Als je de vaardigheden hebt om een !CENCUUR! om te lassen, lijkt me dit ook wel een leuk project. Ik zie geen nadelen...
Grt
de meesten gebruiken een cc-tje omdat deze heel makkelijk aan te passen is (90 graden draaien en klaar is kees).
En het is een uitlaat die ook hele mooie prestaties leverd.
Als je de vaardigheden hebt om een !CENCUUR! om te lassen, lijkt me dit ook wel een leuk project. Ik zie geen nadelen...
Grt
!CENCUUR! 6p omdat die ontwikkeld is voor op 70cc cilinders..Markie schreef:Hallo,
Leuk die !CENCUUR!! Maar je zit met de demper die voor de helft in de achterste conis ingebouwd.
Kun je vrijgoede resultaten mee boeken, alleen waarom geen !CENCUUR! 8p ivm 6p? denk dat het wel kan op een 70 cc eurokit.
De 8p is voor op de 74/75/80cc (hoe het ook wil noemen

De 4p was dan weer voor 50cc.
een !CENCUUR! 8p is exact hetzelfde als de 6p behalve dat de flens schuin staat vanwege de schuine uitlaatpoorten van de 70+ cc'sJopie schreef:!CENCUUR! 6p omdat die ontwikkeld is voor op 70cc cilinders..Markie schreef:Hallo,
Leuk die !CENCUUR!! Maar je zit met de demper die voor de helft in de achterste conis ingebouwd.
Kun je vrijgoede resultaten mee boeken, alleen waarom geen !CENCUUR! 8p ivm 6p? denk dat het wel kan op een 70 cc eurokit.
De 8p is voor op de 74/75/80cc (hoe het ook wil noemen) cilinders
De 4p was dan weer voor 50cc.