Kartbaan Zeeland hallen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
Kartbaan Zeeland hallen
Hey iedereen, ik zat er over te denk om meschien eens in de Zeeland hallen op de kart baan te gaan rijden met mijn mini. zou het meschien niet leuk zijn om met zijn allen daar eens te gaan rijden??
het zou kunnen want ik heb het gevraacht dus iemand interesse?? ik hoor het wel grt Silas

- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
Hey waneer weet ik alemaal nog niet kijk zeggen jullie ook maar hoe en wat want ik ben niet de geen die het helemaal wil gaan organizeren hoor
dus gewoon met zijn allen alles beetje regelen gewoon datum en tijd en al ik krijg van de week waarschijnlijk de prijs door gemailt dus ja dan horen je dat van mij. ik weet nog niet waneer er weer een kartbaan is maar hij komt er wel dus nou nog meer interesse?
grt Silas

grt Silas

- killerbeast
- forum gebruiker
kartbaan zeelandhallen
is er weer in juni 2005 als ik het goed heb
meestal ergens midden juni.
je kon vorig jaar al rijden als je even belde kon je rijden. wel tussen 5 en 7 dan is het rustig en kan er evt gereden worden. wou wel eerst bellen van te voren.
jan willem had me dit vorig jaar vertelt maar door geen tijd en soms niet rijdende mini geen gebruik van kunnen maken
mzzl
is er weer in juni 2005 als ik het goed heb
meestal ergens midden juni.
je kon vorig jaar al rijden als je even belde kon je rijden. wel tussen 5 en 7 dan is het rustig en kan er evt gereden worden. wou wel eerst bellen van te voren.
jan willem had me dit vorig jaar vertelt maar door geen tijd en soms niet rijdende mini geen gebruik van kunnen maken
mzzl
- killerbeast
- forum gebruiker
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
ok iedereen om die baan voor een uur af te huren kost 280 euro dus ja ik denk als je met een man of 15 bent dat je het dan wel redelijk te betalen is tog?? het kost dan 19 euro ongeveer dus ja nou ik weet nog niet wanneer ik ga dus ja en ja wanneer jullie willen maar goed de baan is er ook nog niet dus
grt Silas

zeeuwse minibike races
ik en mijn zoon vind dat wel wat laat maar weten
waneer en hoe laat en wat het gaat kosten
groeten cor en remco
waneer en hoe laat en wat het gaat kosten
groeten cor en remco