Mooie bike..! Dit is al de 2de GP3 op het forum..
Hoeveel PK heeft ie..?
En nog veel succes dit jaar in het kampioenschap..!
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Eej tnx!
Volgens de fabriek heeft hij 15 pk, maar ik denk dat ze dat aan de krukas hebben gemeten. Ik schat rond de 11/12 pk aan het achterwiel.
Jij ook nog veel succes!!
eey niels das een tijd geleden dat ik jouw heb gesproken mss ken je me nog wel van her racen een aantal jaartjes geleden met de zelbouw bikes ree dik in de rondte ik wil weer eens komen kijken bij ed luiten op de race mss tot dan groetjes tom v kester
tomturbo schreef:Ik wil weer eens komen kijken bij ed luiten op de race mss tot dan groetjes tom v kester
Moet je doen ! De zelfbouw is dit jaar errug spannend en een lekker vol veld !..
@ Niels
Mooie bike !.. ik heb je zaterdag nog wel zien rijden... ging niet verkeerd tog ?.. Kvind trouwens de GP3 een erg mooi fietsje.. komt een lekker geluidje uit ook..
Succes in de Modified.. en tot de 26e !
Greetz
Jeroen #21 (zelfbouw)
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Ik kijk niet meer zo vaak op het forum dus vandaar de late reactie.
De GP3 is inderdaad een hele mooie fiets en vooral snel..... als hij het maar doet!!!
We hebben tot nu tot toch wel veel kinderziektes gehad waardoor we af en toe meer langs de baan stonden dan op de baan.
Vooral in eefde was het geluid nogal een probleem. Maar ja we doen ons best en we houden gewoon de lol erin.
Tot in stadskanaal en veel succes!!
Untiej Mini Racing schreef: komt een lekker geluidje uit ook..
Ook als je je dempingsmateriaal verliest in Eefde, he Niels
Tof fietsje!
Mijn hele demper was met trainen eraf gedonderd...@ eefde
Da's natuurlijk het werk van Jos Brink.. die staat in de bosjes om tussendoor stiekem dempers en dempmateriaal los te schroeven, om je vervolgens te kunnen meten op teveel dB's