IK zal weer iedere Bami-rijder op mijn nek krijgen voor dit, maar ik vind dat het mag/moet vermeld worden.
Ik heb een filmpje gevonden op www.forzaminimoto.com
Daar is duidelijk dat de kwaliteit van het materiaal veel lager is dan van een Italiaanse motor.
Na 1 crash is het stuur gebroken en vliegt de benzinedop eraf!!
Een heleboel benzine op het circuit!! hier en daar zie je nog crashes.
Op het laatst is opnieuw het rechterstuur deel gebroken.
Hier de link: http://www.forzaminimoto.com/site/media/videos/6.wmv
Dit even ter info...
Tot Straks in Zwolle! ik zal laat op de avond aankomen met men "grote Camper"
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Heey,
Idd dat hoord gewoon niet , kijk als je een ongeluk heb , kan er heus wel iets afgaan , maar de tankdop Ene willen die gasten hun bike stuk hebben kijk hoe ze rijden ..
Whahaha wat een knuppel zeg. da's niet veel soeps..die bandjes hebben totaal geen grip. Als je hem op z'n bek ziet gaan, echt niet normaal zo vaak! maakt ie een wheelie...klabaam zo achterover. Bij huizen was ook zo iemand , verloor z'n grip in de bocht en klapte neer: met gevolg stuur afgebroken enz. Dat filmpje is wel lachwekkend zeg..! lag helemaal dubbel om die gast, lijkt wel alsof ie m expres laat pleueren.
Heey,
Kijk ook nog is hoe die rijd , gaat ie door de bocht net alsof het een probike is.
dat vraag gewoon om problemen met vallen
en dit heeft niet heel erg met sendai kwaliteit te maken maar met die gast , alleen die dop is wel erg vreemd
Mikzzz
mikzzz schreef:Heey,
Kijk ook nog is hoe die rijd , gaat ie door de bocht net alsof het een probike is.
dat vraag gewoon om problemen met vallen
en dit heeft niet heel erg met sendai kwaliteit te maken maar met die gast , alleen die dop is wel erg vreemd
Mikzzz
En het stuur dan??
Ik heb nog niet veel geweten dat een stuur zo snel breekt bij een crash!
Bij de eerste crash zijn beide stuurdelen geplooid!
De reden van de valpartijen is volgens mij dat de voetsteunen van de Bamis veel te lang zijn!! Je ken er geen grote hellingshoek mee nemen!
Ze komen vlug tegen de grond met de gevolgen die je ziet!
Ik heb mijn voetsteunen (of steppies) maar 3cm lang
Net gepast voor mijn voet, maar een zeer grote hellingshoek!
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
Het lijkt wel een test. wie kan het hardste op zijn bek gaan zonder zijn nek te breken. Maar dat stuur hoort indd niet zomaar af te breken lijkt mij. En die tankdop zal hij de eerste keer wel niet goed vastgezet hebben, want die keren erna dat hij op zijn bek gaat blijft hij volgens mij er wel op zitten.
Pff..Die gasten pleuren in totaal 6! keer. Dat is echt niet normaal. Kijk ook even naar de eerste val, waarbij zijn ketting eraf vliegt of breekt. Gr Dave.
Rainman vind je dit nu echt een doorslaggevende video voor de kwaliteit van een chinese bike?
Die benzinetank dop valt er al af voordat de bike op de grond komt, dus die heeft echt niet goed vast gezeten.
Over de bandjes. Jeroen en ik hebben de banden op onze zelfbouwbikes zitten en moet zeggen dat het perfecte bandjes zijn. Zeker voldoende grip en slijten ook niet als een terelier.
Dat het stuur afbreekt is wat lulliger ja ...maar kvraag me alleen af wat er precies afgebroken is of dat die misschien ook niet goed vast zat. Kijk als de benzine dop er af vliegt heb ik nu niet echt veel vertrouwen in de montage kwaliteit van die knuppels.
Kortom ik denk dat er niet veel waarde aan deze video gehecht moet worden om de kwaliteit van een chinese bike te bepalen.