afstellen van motor

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

afstellen van motor

Bericht door Gast »

hey...

het afstellen van je motor...hoe kan je dit het beste doen en waar moet je allemaal opletten??

mvg mzzlz
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

ontsteking, sproeierwerk.. luchtfilter... juiste tandwielverhouding.. juiste bougie... een goeie verbranding (wordt geregeld door je ontsteking, en verhouding tussen lucht en brandstoftoevoer)...

Verder zijn er niet echt dingen waar je op moet letten denk ik..

"gewoon" goed afstellen is voldoende
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

owkey...

heb nooit met brommers gewerkt... wel met rc model bakkies (brandstof uiteraard)

maar zonder allerlei dingen te gaan kopen..hoe ken ik bv dan aan me standaard bamibike de ontsteking aanpassen??

en wat doen met luchtfilter?? deze de kap iets van openwerken??

thnx Bob
Gast

Bericht door Gast »

Hoi is wel belangrijk dat je een ding tegelijk veranderd en dan kijkt hoe en wat resultaat is als het tegenvalt kun je weer terug naar goeie afstelling grtjes frans
Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: afstellen van motor

Bericht door Carlos Keutel »

Bob_Wenstedt schreef:hey...

het afstellen van je motor...hoe kan je dit het beste doen en waar moet je allemaal opletten??

mvg mzzlz
Als je een sendai hebt, kijk ff bij chineese minibikes naar How to simpele ingrepen om een sendai beter te laten lopen, Daar heb ik beschreven hoe je de gasnaald kunt afstellen, Da's het wel zo'n beetje, voor een sendai
Jah zo is het.
Plaats reactie