We lagen rond de 10e positie geloof ik..
Alles functioneert nog Motoren nog redelijk heel.. Na de crash gutste de bezine wel bovenuit m'n tank (tankdop losgeschoten).. Begon al te roken! Gelukkig geen fik
M'n enkel is denk ik licht gekneusd ofzoiets.. valt mee in elk geval. Lopen is beetje pijnlijk, maar verder geen pijn meer.
steurtje schreef:hij gebruikte zijn achterrem te veel denk ik want hij slipt beetje weg en hij wil het oppakken volgens mij
Niet te snel conclusies trekken Op de een of andere manier sloeg zn ketting vast.. Hij kon er ook weinig aan doen
Hij kon er helemaal niks aan doen
2 manches achter elkaar problemen met de ketting KAN geen toeval wezen dat is gewoon vette pech...
Dat het in de bocht gebeurde is helemaal pech.. ik reed erachter ( Nmmr 21) .. en zag hem gaan... vette highsider.. achterwiel sloeg gewoon kats vast ..
Veel pech.. wel errug spectaculair !
Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Untiej Mini Racing schreef:
Dat het in de bocht gebeurde is helemaal pech.. ik reed erachter ( Nmmr 21) .. en zag hem gaan... vette highsider.. achterwiel sloeg gewoon kats vast ..
En het meest idiote is nog wel dat 'ie net z'n broertje aan het inhalen was