hoe kan je een scheur in je kap maken
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoe kan je een scheur in je kap maken
hallo ik wil even weten hoe je een scheur in je kap kan maken heeft iemand een antwoord voor mij ????
goetjes KJ racing
goetjes KJ racing
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
zijn der geen andere middeltjes voor???
maar zijn der geen andere middelen voor want het gat is wel bijna 2 cm groot en heb nie egt zo heel veel zin om andere kappen tegaan bestellen
kj racing
kj racing
Re: zijn der geen andere middeltjes voor???
Probeer het met polyester matten. Heb je een glasvezel mat dat je kunt knippen, die smeer je in met vloeibare hars/polyester troep opplakken, beetje na strijken oplaten drogen en eventueel bij schuren. Het wordt bikkelhard, dus misschien is bij-slijpen een beter woord.KJ racing zeeland schreef:maar zijn der geen andere middelen voor want het gat is wel bijna 2 cm groot en heb nie egt zo heel veel zin om andere kappen tegaan bestellen
kj racing
Groeten,
Daniel
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ligt er wel een beetje aan waar de kap van gemaakt is!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polyester of Plastic, en dan nog wat voor Plastic
Polyester of Plastic, en dan nog wat voor Plastic
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
ok ik weetr weej genoeg
bedankt alle maal ik hoop dat het gaat lukken
naja je hoort het wel
groetjes kj racing
naja je hoort het wel
groetjes kj racing
Re: ok ik weetr weej genoeg
binnenkant van je kuip eerst ff goed opruwen met een stuk schuurpapier. (als het gewoon polyester is)KJ racing zeeland schreef:bedankt alle maal ik hoop dat het gaat lukken
naja je hoort het wel
groetjes kj racing
Als het van abs plastic is dan is het eigenlijk niet te maken met glasvezelmatjes. Abs plastic is vettig en wordt normaal gesproken gelast als het gescheurd is (lassen dmv een hete fohn)
suc6