Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Ik dacht echt dat die hetzelfde waren, bij waren ze even flexibel als die zwarte van NGK
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Zo'n rode kan beter tegen regen, en water plassen, die laat minder tussen de dop en de bougie komen, voor de rest is die hetzelfde als de harde zwarte bougie dop.
Markie schreef:tja, d'r staan zoveel verschillende boegie doppen,
Maar das iets meer voor pro pro tuning...
De rode is een soort verbeterde op de zwarte, de zwarte had altijd de nijging om door te draaien (de schroefdraad) En dan vonktie of bijna niet of totaal niet meer. Dit kan bijna niet meer gebeuren met de roden. en natuurlijk minder snel kapot, mooier, en beter tegen de regen (al maakt dit niets uit)