powerfilter
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
powerfilter
ik heb een vraag over het rijden met powerfilter. Rijdt zoon powerfilter nou beter of raden jullie het af.
mijn setup
20mm mikunie
70cc tccd
mijn setup
20mm mikunie
70cc tccd
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
goede en dure filter:
K&N.
Hiflo Filtro
deze lijken me echter niet nodig voor jou
Simpel K&N imitatie filter is voldoende en staat gaaf (ong 5 euro).. ook de Malossi filters zijn erg bruut om te zien ( Rood/ Chrome/ Zwart)
jeroen #21
K&N.
Hiflo Filtro
deze lijken me echter niet nodig voor jou
Simpel K&N imitatie filter is voldoende en staat gaaf (ong 5 euro).. ook de Malossi filters zijn erg bruut om te zien ( Rood/ Chrome/ Zwart)
jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- felix
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zonder filter??
Wil je dat het allemaal kapot loopt?
echt altijd een filter erop.
is gewoon veiliger, verminderd de kans op kapotte onderdelen,
En power filter is wel goed, alleen kan dicht gaan zitten, dus ik raad je aan om een schuimfilter erop tezetten, kost wel wat meer maar dan heb je ook wel wat
MvG Wilco
En power filter is wel goed, alleen kan dicht gaan zitten, dus ik raad je aan om een schuimfilter erop tezetten, kost wel wat meer maar dan heb je ook wel wat

MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Ja idd, standaartfilter, powerfilter en schuimfilter, da's de volgorde:D Ik zou voor de schuimfilter gaan, Die dingen zien er idd bruut uit, en dan wel de TNT schuimfilter, die heb je in het rood (verchroomde dekseltjes) En zien er best mooi uit, Powerfilters spannen toch de kroon aan het uiterlijk natuurlijkfelix schreef:Zonder filter??
En power filter is wel goed, alleen kan dicht gaan zitten, dus ik raad je aan om een schuimfilter erop tezetten, kost wel wat meer maar dan heb je ook wel wat![]()
MvG Wilco
Jah zo is het.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Nouw als je het over ruw tunen hebt wel jah, Je zal er niet bijzonder veel van merken. Maar als je gaat kijken scheeld het toch wel ff 5 kmpu aan je topsnelheid en toch wel wat trekkracht. Het geluidje vind ik niet zo geweldig, Net zo'n gapend nijlpaart, Vrrrooooooaaaaaaaaaaaaaabekfire schreef:volgens mij maakt het met zo'n filter erop alleen maar een ander geluid dat is wel gaaf
maar voor snelheid en optrekken hoef je het niet te doen. dat scheelf volgens mij niks or
maar zo'n filter is wel goed tegen vuiltjes

Jah zo is het.
hey, ik heb ook een dellorto sha op mn fantic gt met minnarelli blokje, die filters ben ik ook al een tijd naar opzoek, en ik had er laatst een gevonden maar de aansluitdiameter van jou carb is 55 mm hoor, geen 59.Flashboarder schreef:Hoi!
Nu dat iedereen bezig is met power filter vragen, hier ook de mijne:
Ik heb een dellorto SHA op mijn bike en rij nu zonder filter (wel met een panty op!). Is er een power filter die bestaat met een aansluiting van 59mm?
Alvast bedankt
moet je even googlen, ze zijn er wel maar dan voor motoren.