Minibike van TnTnelis
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Minibike van TnTnelis
Hoi,
Ik ben al een tijdje bezig met spullen verzamelen, en informatie inwinnen, en ben al bezig geweest met het een en ander maken. Nu heb ik al wat foto's.
Ik gebruik de tekeningen voor het frame van John_W, de voorvork maak ik zelf, en gebruik chinese velgjes 6.5" . Ik heb de adapter voor het achtertandwiel gedraait, en ga nog een flens draaien voor het spruitstuk van de inlaat.
Ik ben nu momenteel op school soms heel even bezig met de achterwiel ophanging frezen uit een strip. Heel simpel en weinig, maar mag niet altijd van docent.
De setup word uiteindelijk volgens de planning,
Athena 50cc membraan
20mm mikuni carb
Zelf bouw uitlaat.
HPI 2006
Aangepaste puch koppeling
6.5" wielen
Kappen
Carb 16mm word nog vervangen door 20mm mikuni.
Achterwiel ophanging + balhoofd
Niels
Update
Nou ik heb het hele gedeelte van puchnaven, en tam blok overgeslagen, ik ga vrijdag een chinees ophalen, en die dan volgende week strippen en velgen afdraaien en pas maken, en het voorvorkje neem ik ook over dan draai ik een ander balhoofd.
Hij is niet zo mooi geworden helaas het mapje.
Ik ben al een tijdje bezig met spullen verzamelen, en informatie inwinnen, en ben al bezig geweest met het een en ander maken. Nu heb ik al wat foto's.
Ik gebruik de tekeningen voor het frame van John_W, de voorvork maak ik zelf, en gebruik chinese velgjes 6.5" . Ik heb de adapter voor het achtertandwiel gedraait, en ga nog een flens draaien voor het spruitstuk van de inlaat.
Ik ben nu momenteel op school soms heel even bezig met de achterwiel ophanging frezen uit een strip. Heel simpel en weinig, maar mag niet altijd van docent.
De setup word uiteindelijk volgens de planning,
Athena 50cc membraan
20mm mikuni carb
Zelf bouw uitlaat.
HPI 2006
Aangepaste puch koppeling
6.5" wielen
Kappen
Carb 16mm word nog vervangen door 20mm mikuni.
Achterwiel ophanging + balhoofd
Niels
Update
Nou ik heb het hele gedeelte van puchnaven, en tam blok overgeslagen, ik ga vrijdag een chinees ophalen, en die dan volgende week strippen en velgen afdraaien en pas maken, en het voorvorkje neem ik ook over dan draai ik een ander balhoofd.
Hij is niet zo mooi geworden helaas het mapje.
Laatst gewijzigd door TnTnelis op di 14 mar 2006, 17:37, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik heb besloten dat ik het frame rood wil spuiten als die af is, maar nu leek het me mooi, om het zitrubber, dan ook rood te maken. Maar kan dit door te spuiten, wel eerst met een kunstof primer, of zal dit al snel gaan afbrokkelen? Of zijn er speciale rekbare verfen hiervoor? Of moet ik er gewoon een rood dekje over spannen/plakken.
Niels
Niels
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dit is de beste optie ( en goedkoopst )..TnTnelis schreef:Of moet ik er gewoon een rood dekje over spannen/plakken.
Niels
Of je moet gecharmeerd zijn van een rooie poeperd
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !