raar doen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
raar doen
hey mijn puch minibike valt precies uit als ik eens boven de 40 km/h kom
ik geef dan gas maar hij doet niks het is precies alsof de motor is uitgevallen
1 keer terug onder de 40 km/h kan ik terug gas geven en is alles terug normaal. weet iemand wat het kan zijn.
groetjes
setup 65 cc polini 15 mm bing
1 keer terug onder de 40 km/h kan ik terug gas geven en is alles terug normaal. weet iemand wat het kan zijn.
groetjes
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Gewoon de contaktpuntjes afstellenmastahhh schreef:maakt ie dan een geluid van verzuipen, dus of teveel benzine krijgen of tveel lucht??
zojah dan kan je mss een beter filter erop doen of met sproeiers gaan afstellen totdat je er geen last meer van hebt.
wat is je setup trouwens?

Jah zo is het.
Re: raar doen
lijkt me dat hij te arm staat.blanco220 schreef:hey mijn puch minibike valt precies uit als ik eens boven de 40 km/h kom
groetjes
ik zou een filter gaan halen is ook beter voor cilinder enzo, want nu zuig je makkelijker vuil ed aan en dat komt dan allemaal in je cil.
en wat ook nu is als je rijd is dat het mengsel niet goed is dus ook niet echt goed voor je cilinder.
en als ie met filter nog niet goed rijd dan moet je ff paar sproeiers proberen.
en wat ook nu is als je rijd is dat het mengsel niet goed is dus ook niet echt goed voor je cilinder.
en als ie met filter nog niet goed rijd dan moet je ff paar sproeiers proberen.
Contacktpunten gaan echt niet zomaar zweven!Gewoon de contaktpuntjes afstellen Deze beginnen te zweven zogouw hij boven dat toerental komt, Dus moeten ze of dichter bij elkaar, of gewoon andere stuggere. Als je niet weet hoe dat moet, Meld het dan ff (trouwens, het kan idd ook aan de benzine liggen)
Ik heb ongeveer 12.000 toeren gedraaid met contacktpuntjes.
Toen ja pas gingen ze raar doen.
Ik denk eerder aan je 2e benzine prob!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Als de contaktpunten versleten zijn (veertje uitgeloddert) Of te ver uit elkaar staan, Gaan ze zweven, Had ik bij mijn polini 65 ookMarkie schreef:Contacktpunten gaan echt niet zomaar zweven!Gewoon de contaktpuntjes afstellen Deze beginnen te zweven zogouw hij boven dat toerental komt, Dus moeten ze of dichter bij elkaar, of gewoon andere stuggere. Als je niet weet hoe dat moet, Meld het dan ff (trouwens, het kan idd ook aan de benzine liggen)
Ik heb ongeveer 12.000 toeren gedraaid met contacktpuntjes.
Toen ja pas gingen ze raar doen.
Ik denk eerder aan je 2e benzine prob!
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker