wie trekt me over de streep ??????????

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

wie trekt me over de streep ??????????

Bericht door Gast »

Willemvisser schreef:
Beste minibikers,

Update 4
- G.p van Aagtekerke verdere info
- Geen g.p in colijnsplaat

Hier volgen de plaatsen de datums en de tijden voor het komende jaar 2005 [voor zover al bekendt]
Zoals altijd beginnen we met de G.P van kwaddendamme op 30 APRIL
inschrijven vanaf 1500 uur tot 1600 uur!

Let op het keuren van je fiets zal ongeveer tot 1545 kunnen [kom dus eerder om je fiets te laten keuren] want om 1555 kun je dan eff 5min proefrijden.

# mod edit # zo even bij gewerkt!

Dus as zaterdag is de eerste race in Kwademdamme !
Zit er aan te denken om ook met mijn Sendai te komen, heb van het weekend mij kill switch erop gezet en mijn helmpie is ook binnen, das toch zo'n beetje alles om mee te doen he ?

Waar moet ik ergen zijn om 15:00 uur, iemand een straat ofzo dan kan ik dat in mijn navigatie gooien !

Verder nog dingen waar ik aan moet denken ?
Het meedoen zal meer zijn voor de fun want heb totaal nog geen ervaring, heb slechts 1 keer even op de parking van de Praxis gereden op een zondag. Hoe lang is de race eigenlijk, red je dat op 1 tank of moet je tussendoor nog tanken ? Waar kan ik dat dan laten is daar ergens plek voor gereserveerd of zo ?

Heb nogal wat vragen zoals je ziet, zit nog steeds intwijfel of ik nu wel of niet meedoe as zaterdag...

wie helpt me over de streep ?
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

rijden is 10 min en 1 rondje dat doen we 2 keer.

ik rij ook voor de fun en ben vorig jaar ook voor de eerste begonnen met racen op mijn oude zelfbouw fiets.

het is in het midden van kwadendamme. straat weet ik niet precies.

ik ben er zelf rond 2 uur al. rustig alles uitladen en beetje bijpraten met mensen. me fiets evt al laten keuren als dat al kan.

inschrijven tussen 15.00 en 16.00. en dan kan de pret beginnen

kom gewoon het zal echt niet tegenvallen.

groeten.
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik ben er al vanaf 6 uur sochtends met me puch :lol: maar ja kom smidags pas met me mini denk ook rond een uur of 2 ofzow
grt
Gast

Bericht door Gast »

Heb ik echt speciale hoge schoenen nodig of zou het ook op een paar nikes kunnen ?

rest heb ik nl. wel: spijkerbroek, winterjas, handschoenen, helm, knie en elleboogbeschermers
Zanderz

Bericht door Zanderz »

Ik ga ook voor het eerst meedoen. En ik ben nu nog druk bezig met de laatste dingen en afstellen.

Dus je bent niet de eenigste die voor het eerst mee gaat doen.

tot zaterdag...
Gast

Bericht door Gast »

heb ik nog steeds geen antwoord op mijn schoenenvraag....

help !! :(
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

kijk denk aan je enkels he dus het gaat ook beeje om je veiligheid als je valt dan kunnen je enkels lelijk open liggen en dat doet waarschijnlijk heel veel pijn en ik doe ook voor het eerst mee dus zitten jullie nog op school of werken jullie en hoe oud zijn je grt Silas ik zelf op school ben 14
Gast

Bericht door Gast »

ook voor mij wordt het de 1ste keer en zo te zien benk dus nie alleen.

stevige neuzen in je schoenen is wel fijn aangezien je de grond wels kan raken in de bocht, ik rij zelf met motorlaarzen maar dat ga je toch wel voelen na een tijdje (nie zo flexibel he).

ps ben 24, groeten randy
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Ik heb gebruikte van me buurman das ut beste want die zijn al flexiebel en heb nergens last van heb ook van een maatje geprobeert 3x gedragen nou dat snap ik dat dat niet zo flexiebel zit :roll: grt Silas
Gast

Bericht door Gast »

ben 33, zeker de oudste of nie..... :oops:
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

echt niet er zijn mensen tussen de 14 en 45 of misschien nog ouder. schat ik zo even uit me losse hand
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hey ff oftopic mare ik ga morgen dus om een racekoppeling voor mijn sendai of target wat het ook is dus toch iets getuned hopelijk kun je mij bij houden bij het optrekken :wink: want de snelheid blijft het zelvde enu tot zaterdag GRT Silas
Gast

Bericht door Gast »

wat krijg je ervoor terug met die racekoppeling en hoe monteer je die ?

denk dat ik toch wel meedoe zaterdag, krijg er steeds meer zin an !
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hoe bedoel je? prestaties?
nou hij trekt harder op en je kunt deze helemaal zo afstellen hoe jij wilt bijv. als hij nog te veel slipt kun je dat veranderen en al. hij kost 69 euro bij Pema in Goes je kunt je andere koppeling er uit halen door: die 4 imbus boutjes los te draaien van bij je voor tandwiel als dat los is ketting er af en dat kapje er af dan met dop of sleutel 10 koppeling los maken en er uit trekken zit best vast ik heb beetje met een schroevendraaier geprutst en dan komt ie er wel uit en dan die race er in en alles weer dicht draaien grt Silas owja ik krijg er ook steeds meer zin in :wink:
Gast

Bericht door Gast »

mm. dat lukt me nooit ben niet zo technisch onderlegd helaas...

mocht ik ooit wat hebben aan me bike heb ik een probleem, kan bijna niets... Heb wel zelf mun killswitch gemonteerd, dat lukte me nog net !!
:lol:
Plaats reactie