Na al een hele lange tijd met de gedachten in mijn hoofd te lopen om een minibike aan te schaffen, is het er toch van gekomen en heb ik een V-racer Extreme sport gekocht!

Standaard model zo uit de doos!

Maja....ik vond em wat kaal zo. Er werden 4 vellen met stickers bijgeleverd die je eigenlijk zo de vuilnisbak in kan lazeren. Kwaliteit slecht..en gewoon idiote stickers....zaten zelfs bij van auto's! :X
Annyway, ik moest dus stickers hebben. Nu heb ik wat gezocht op internet...en er worden wel stickervellen verkocht, maar is meestal niet de juiste maat of de stickers die je zou willen. '(
Er moest dus een andere oplossing komen.....zelf stickers maken!!!

Dat was een hele klus om dat goed voor elkaar te krijgen. Met behulp van Photoshop, snijgereedschap om die plaatjes uit te snijden, inspuiten in een dikke laag vernis, zodat het tegen water kan en daarna op flinterdun dubbelzijdig plakband leggen en voor een 2e keer uitsnijden!

Het is even wat werk...maar het resultaat is er niet minder om!

dit is 1 stickervel...in totaal heb ik 3 verschillende moeten maken. Zit wat werk in! O-)
Daarna wilde ik wat met het zitje doen....dus spuitspullen gehaald en een heleboel afplaktape!!!

Alle kappen gedemonteerd en de boel gaan afplakken!
Nadat de verf na 2 dagen goed uitgehard was kon al het tape eraf en tada!!

ondertussen kon ik goed bij het motorisch gedeelte en kon dat gelijk even goed afstellen. Loopt nu als een zonnetje!

Daarna was het een kwestie de boel te beplakken met de stickers waar je veel te lang werk aan gehad hebt!

Na alles een beetje uitgemeten te hebben kreeg ik dit als resultaat!

Nu de voorkant nog....daar had ik het plaatje onder het ruitje, ook wit gespoten.
Ik had een mascotte nodig en gevonden.....

Daarna de overige stickers op het frame etc geplakt. Toen was het een kwestie van alle kuipdeeltjes weer monteren op de bike!

The result!!!!