mastahhh schreef:ding gaat echt makkelijk de 200 voorbij hoor.
blok loopt wss al rond de 250 met een motor met gewicht van 200 kilo + berijder.
dus als het ineens ipv 200 kilo nog maar 75 kilo weegt
maja moet ie wel opnieuw afgesteld zijn, want als je je uitlaat zo afzaagd dan moet er toch het 1 en ander veranderd worden.
Denk er wel aan, het blijven super kleine wieltjes.. Een motrfiest heeft veel grotere wielen, en zal daardoor een veel hogere top behalen. Echter met deze wieltjes zul je veel meer trekkracht onderin hebben, en minder topsnelheid. Conclusie: waneer je optrekt valt er dus niet normaal mee weg te rijden! ook waneer je overschakeld krijgt hij zoveel vermogen op het achterwiel waardoor hij dus meteen achterover klapt. En met zo'n blok kun je echt niet even "rustig" weg rijden. De 200 zal je nooit kunnen halen hiermee, En als het kon, dan lag de berijder er al af.
mastahhh schreef:ding gaat echt makkelijk de 200 voorbij hoor.
blok loopt wss al rond de 250 met een motor met gewicht van 200 kilo + berijder.
dus als het ineens ipv 200 kilo nog maar 75 kilo weegt
maja moet ie wel opnieuw afgesteld zijn, want als je je uitlaat zo afzaagd dan moet er toch het 1 en ander veranderd worden.
Denk er wel aan, het blijven super kleine wieltjes.. Een motrfiest heeft veel grotere wielen, en zal daardoor een veel hogere top behalen. Echter met deze wieltjes zul je veel meer trekkracht onderin hebben, en minder topsnelheid. Conclusie: waneer je optrekt valt er dus niet normaal mee weg te rijden! ook waneer je overschakeld krijgt hij zoveel vermogen op het achterwiel waardoor hij dus meteen achterover klapt. En met zo'n blok kun je echt niet even "rustig" weg rijden. De 200 zal je nooit kunnen halen hiermee, En als het kon, dan lag de berijder er al af.
Thomas schreef:jamaai, je mag hem hebben hoor. Zo'n grote motorblok.
Tis een gevaar om erop te zitten en mooi is het nu ook weer niet
Volledig mee eens.
Het is een show minibike.. zien jullie dat niet? Gewoon om ff een recht stuk mee te rijden om mensen te laten lachen. En kijk eens naar die achterband, Kartbandje, die houd dat echt wel hoor
Een wheeliebar zou wel fijn zijn.. Aangezien de berijder helemaal achterop moet zitten, ook met z'n voeten ter hoogte van het achterwiel, wil dat ding natuurlijk alleen maar de lucht in.. Das maar goed ook denk ik, want dat voorwieltje zou ik liever niet met zo'n snelheid aan de grond hebben