vastloper
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- wilco
- forum gebruiker
- Berichten: 305
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 08:59
- Locatie: emmen
- Contacteer:
vastloper
ik heb een vastloper gehad met mun minibike
maar wat zou het kunnen zijn dat hij is vast gelopen
want ik ree nog geen 5 minuten zo snel gaat dat tog niet
en wat kan ik er tegen doen want hij maakt wel heel erg veel
toeren. ik heb al zitten denken aan water gekoelt maken
maar wat kost dat ongeveer.
alvast bedankt groeten wilco
(wr-tuning)
maar wat zou het kunnen zijn dat hij is vast gelopen
want ik ree nog geen 5 minuten zo snel gaat dat tog niet
en wat kan ik er tegen doen want hij maakt wel heel erg veel
toeren. ik heb al zitten denken aan water gekoelt maken
maar wat kost dat ongeveer.
alvast bedankt groeten wilco
(wr-tuning)
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
vastloper heeft vaak een reden waar je nooit achter zult komen..
Vuil in de carburateur, stukje cilinderwand, stukje van je bougie af, zuigerveer die in je poort hapt, slotje van je zuigerveer, bigend, naaldlager, pistonveertje losgelopen, overtoeren, te arm mengsel.
Vuil in de carburateur, stukje cilinderwand, stukje van je bougie af, zuigerveer die in je poort hapt, slotje van je zuigerveer, bigend, naaldlager, pistonveertje losgelopen, overtoeren, te arm mengsel.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
wat bij mijn vastloper wss was, zwaar overtoeren, te arm mengsel, zuigerveer die hapt en vuil, lekker combi en een vergrote kans op vastloperUntiej Mini Racing schreef:vastloper heeft vaak een reden waar je nooit achter zult komen..
Vuil in de carburateur, stukje cilinderwand, stukje van je bougie af, zuigerveer die in je poort hapt, slotje van je zuigerveer, bigend, naaldlager, pistonveertje losgelopen, overtoeren, te arm mengsel.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Wat untiej zecht dat komt het meeste voor, de pistonpen eruitgelopen, Deze slaat dan vast in de spoelpoort, Auch
Komt meestal met die pistonveertjes voor van zo'n ijzerdraadje, je moet eigenlijk die dingen die je er met een tang in moet zetten hebben, die zijn vereweg het beste, die loopt er niet zomaar uit, Ook moet je kijken of het ringetje rond kan draaien in het gat, kan dit niet dan zit hij mischien niet goed in de gleuf.

Jah zo is het.