probleem: De eerste dag was er miserie met mijn voetsteunen. Toen we ze er aan het opsteken waren was de buis van mijn frame waarop de voetsteunen komen te smal. We hebben daar dus een stukje metaal tussen gestoken. Maar op een 1 en andere manier is dat voetsteuntje gekraakt. En aan de andere kant ben ik ermee aan de grond blijven hangen. en is het rubber in 2 stukken .
Je hoort het zelf niets anders dan miserie. Weet iemand hier waar ik dat kan gaan halen? en hoeveel kost dat ? en is dat iets speciaals voor pocketbikes of kan je dat uit een fietswinkel halen?
Die originele steppies zijn imo !CENSUUR!..dat rubber is al in stukken van ik na een paar ronden! Ik heb ze zelf gemaakt op twerk, in teflon (je weet wel, dat witte spul waar valblokken uit gemaakt zijn) Zijn nu perfact in orde en slijten doen ze absoluut niet!!
Ik heb m'n steppies een heel stuk naar binnen toe gedaan dus ik steun meer met de zijkant van m'n voeten op de steppies, gaat lekkerder door de bochten vind ik, anders kwam ik voor m'n gevoel veel te dicht op de grond met m'n voeten en steppies.