Is dit een echte Blata?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Is dit een echte Blata?
Is dit een echte Blata of replica, staat op marktplaats.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Is idd een Blata, 1 van de eersten 4 inch wieltjes en al erin
Snelheid ? ligt aan je vertanding..maar denk normaal dat dat ding rond de 5/6 PK zit ?.. met een snelheid van 60/70/ zou te halen zijn denkik
Snelheid ? ligt aan je vertanding..maar denk normaal dat dat ding rond de 5/6 PK zit ?.. met een snelheid van 60/70/ zou te halen zijn denkik
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
\Yzord schreef:Dan ken je de chinezen nog niet Die maken alles na hoorCasper205gti schreef:volgens mij 100% echt, het frame klopt, de kappen, en de kleine wielekes, dus dat zit wel goed.
greetz Casper
Dan ken je de verschillen nog niet Die kun je met een beetje kennis heeeeel snel zien
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Rossifumi
- forum gebruiker
Volgens mij heb ik die ook op marktplaats zien staan.
Was er niet iets mis met et motortje ofzo?
Ik d8 dat er zoiets bij stond namkelijk. Dattie het eerst altijd goed deed en na een half jaar in de garage te hebben gestaan loopt ie nu niet meer...
Ik zou het eerst ff goed vragen. En zeker niet kopen zonder testrit
Grt.
Was er niet iets mis met et motortje ofzo?
Ik d8 dat er zoiets bij stond namkelijk. Dattie het eerst altijd goed deed en na een half jaar in de garage te hebben gestaan loopt ie nu niet meer...
Ik zou het eerst ff goed vragen. En zeker niet kopen zonder testrit
Grt.
Trouwens is niet kapot oor:lees:
Ik heb hier een orginele blata minibike helemaal compleet en goed lopend, hij is zeer snel en heeft verschillende nieuwe onderdelen zoals trek mechanisme , remkabels , lagers, enz enz hij is helemaal wit van kleur maar moet voor het goede nog 1 keer gespoten worden verder zijn alle kappen aanwezig het is het type blata 2,5 hij is gestempeld op het stuur en kap en hij heeft voor en achter remschijven loop op 2takt benzine het is een orginele en geen rommel zoals sendai of dergelijke
Ik heb hier een orginele blata minibike helemaal compleet en goed lopend, hij is zeer snel en heeft verschillende nieuwe onderdelen zoals trek mechanisme , remkabels , lagers, enz enz hij is helemaal wit van kleur maar moet voor het goede nog 1 keer gespoten worden verder zijn alle kappen aanwezig het is het type blata 2,5 hij is gestempeld op het stuur en kap en hij heeft voor en achter remschijven loop op 2takt benzine het is een orginele en geen rommel zoals sendai of dergelijke