zuigerveer
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zuigerveer
mijn zuiger veer van 65 cc polini is afgebroken .Voor een nieuwe moet die absoluut van polini zijn of maakt dit niet uit .(dat alleen de maat belangrijk is)
groeten
groeten
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Polini heeft maar 1 veermastahhh schreef:eerst de bovenste erin en dan beetje pielen m de onderste goed t krijgen en dan er verder overheen.
handigste is dan om je vingers op de veer te houden waar die inhammen zitten op je cil

Gewoon de zuiger in de achterste stand zetten (Onderste dooie punt) en dan de cilinder eerst over de 4 draadpennen heenschuiven voor een gedeeltje.
Dan het kopje van de zuiger erin en met je vingers de zuigerveer aan 2 kanten !! naar binnenbinnen zodat hij goed sluit bij het zuiger-slotje... nu zou je je cilinder er zo rustig, met beleid, op kunnen schuiven
En denk eraan.. de cilinder(kop) moertjes ALTIJD kruislinks aadraaien !!
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
vertex is idd een merk van zuigerveren en nieuwe zuigers/ overmaat zuigers ..... maar mijn mening is toch gewoon een polini zuigerveer monteren vooral bij polini cilinder omdat je anders gezeik kan krijgen dat als je een zuigerveer monteer die van een harder materiaal is gemaakt dan je cilinderwand , dat je zuigerveer extra slijtage geeft aan je cilinderwand met alle gevolgen van dien
greets,
Reality
greets,
Reality
zuigerveer
niet doen die vertex zuigerveer, gewoon een polini zuigerveer monteren.
Nooit andere onderdelen monteren bij zo'n speciale cilinder.
vertex maakt geen pasklare onderdelen voor een polini puch cilinder.
Nooit andere onderdelen monteren bij zo'n speciale cilinder.
vertex maakt geen pasklare onderdelen voor een polini puch cilinder.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
ik heb gewoon een zuigerveer die past gekocht, en het ding koste 2 euro en hield het gewoon een jaar vol (todat ik hem verkocht)TnTnelis schreef:Zou wel voor een polini gaan, weet je zeker dat je kwaliteit heb, waarschijnlijk moet het zelfs. Die zuigerveer kost €5,50.
Niels
Jah zo is het.