welke sproeier
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
welke sproeier
ik heb nu sproeier 70 maar nadat ik gister mn cil. wat aangepast heb. krijgt hij na zo ongeveer 3 kwart gas in eens te weining luch.
verder heb ik ook (1 maand terug) mn cabrateur uitgeboort naar 15mm en een omgelaste proma gp.
nu wil ik weten welke sproeier ik morgen moet halen ik d8 zelf aan 78, 80 of 82. maar ik weet niet zeker of dat 1 van die wel goed is welke raden jullie mij aan
verder heb ik ook (1 maand terug) mn cabrateur uitgeboort naar 15mm en een omgelaste proma gp.
nu wil ik weten welke sproeier ik morgen moet halen ik d8 zelf aan 78, 80 of 82. maar ik weet niet zeker of dat 1 van die wel goed is welke raden jullie mij aan
volgelens mij als ik er een klijnere sproeier indraai krijgt hij nog minder benzine en dus meer luchtTnTnelis schreef:Als die te weinig lucht krijgt zou ik maar een kleinere sproeier draaien he.
Of eerst eens met je gasnaald gaan knoeien.
Niels
en ik heb geen 70 mar 50 snel ligt getuned
maar ik heb vanmiddag 78 gehaald die raden ze mij daar aan maar hij past er niet in ik ga dalijk gewoon terug naar waar ik hem heb gehaald en probeer hem gewoon te ruilen ookal kon dat niet volgens de verkoper moet hij maar een goede geven [/quote]
Dat wil je toch ook, je zegt dat hij opeens te weinig lucht kijgt, dus wil je meer lucht, dus kleinere sproeier. Ik geef enkel antwoord op jou uitleg hoe stom ik het ook vind klinken, maar nogmaals een carb kan je niet online afstellen, dat is voelen, horen en rijden.stonnyt schreef: volgelens mij als ik er een klijnere sproeier indraai krijgt hij nog minder benzine en dus meer lucht
en ik heb geen 70 mar 50 snel ligt getuned
maar ik heb vanmiddag 78 gehaald die raden ze mij daar aan maar hij past er niet in ik ga dalijk gewoon terug naar waar ik hem heb gehaald en probeer hem gewoon te ruilen ookal kon dat niet volgens de verkoper moet hij maar een goede geven
Niels
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Heb je niet de complete adapter eruit gedraaid? Je hebt bij een puch carb namenlijk ook nog zo'n lang koper busje waar je de sproeier indraaid, hoe groot is de sproeier ong? (mij lijkt voor een 50 cctje (heb je die zelf getuned of was het al een 50 snel?) geen 70 maar eer 60 of zo nodig hebt)
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Carlos Keutel
- forum gebruiker