wie weet of dit een goede aankoop zou zijn???
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
wie weet of dit een goede aankoop zou zijn???
'k heb een minibike op het internet gezien en ik vroeg me af of dit een beetje een goed dingetje is???
De volledige specificaties van de motor:
47cc, 1 cilinder luchtgekoeld, 2-tak
Tankinhoud 1 liter (goed voor circa 60 Km)
Handmatig start d.m.v. trekkoord
Voorzien van schijfremmen
Fiberglas, mooi afgewerkte kuip
10 Inch wielen
Snelheid: 55 Km/h
Maximale draaggewicht: 110 Kg
Afmetingen lxbxh : 99L x 35B x 56H cm
Gewicht racemotor: 19 Kg
Kleur: Rood
De volledige specificaties van de motor:
47cc, 1 cilinder luchtgekoeld, 2-tak
Tankinhoud 1 liter (goed voor circa 60 Km)
Handmatig start d.m.v. trekkoord
Voorzien van schijfremmen
Fiberglas, mooi afgewerkte kuip
10 Inch wielen
Snelheid: 55 Km/h
Maximale draaggewicht: 110 Kg
Afmetingen lxbxh : 99L x 35B x 56H cm
Gewicht racemotor: 19 Kg
Kleur: Rood
Laatst gewijzigd door Gast op ma 23 mei 2005, 19:02, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruik de zoekfunctie, daar staat het uitgelegd.
(upload de foto op www.minibike.nl - wacht tot ik het goedgekeurd heb - kopieer de link van de foto en zet het hier op het forum).
Maar het klinkt als een chinese minibike en daar zijn ook al veel topics over geweest ... Prijs kwaliteit verhouding meestal goed. Niet te vergelijken met de duurdere merken.
Daniel
(upload de foto op www.minibike.nl - wacht tot ik het goedgekeurd heb - kopieer de link van de foto en zet het hier op het forum).
Maar het klinkt als een chinese minibike en daar zijn ook al veel topics over geweest ... Prijs kwaliteit verhouding meestal goed. Niet te vergelijken met de duurdere merken.
Daniel
Heey jongens, ik weet welke jullie bedoelen.
WIJ HEBBEN HEM OOK BESTELD
Dit is de bike op www.teledirekt.nl trefwoord miniracer.
Hij staat ook op andere sites te koop met foto's, de stickers zitten er dus waarschijnlijk niet op zo te zien. (vind ik ook niet mooi) Zie ook www.minibrommer.nl (miniracer halve kuip)

De klantenservice van teledirekt wist ons te melden dat het om een chinese bike gaat, die opgebouwd is uit Honda onderdelen.
Ik wacht af tot ie geleverd is, en dan houd ik jullie op de hoogte denk ik...
WIJ HEBBEN HEM OOK BESTELD

Hij staat ook op andere sites te koop met foto's, de stickers zitten er dus waarschijnlijk niet op zo te zien. (vind ik ook niet mooi) Zie ook www.minibrommer.nl (miniracer halve kuip)

De klantenservice van teledirekt wist ons te melden dat het om een chinese bike gaat, die opgebouwd is uit Honda onderdelen.
van die honda onderdelen geloof ik alleen geen zak van want als je zo kijkt is alles zelfde als bij een Sendai of andere chineesBuxirS schreef:Heey jongens, ik weet welke jullie bedoelen.
WIJ HEBBEN HEM OOK BESTELD![]()
Honda onderdelen
Ik heb oowk nog nooit een minibike met Honda onderdelen gezien
Maar ik wacht af...

- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Gheeb gheeb gheeb gheeb, Nee geen honda onderdelenBuxirS schreef:Heey jongens, ik weet welke jullie bedoelen.
WIJ HEBBEN HEM OOK BESTELD![]()

Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Carlos Keutel
- forum gebruiker