Vraagje..
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Vraagje..
Heey allemaal,
Ik ben ook van plan om minibike te kopen, maar had even een vraagje.
Als ik ga kijken op internet zie je bij de meeste 50-70 Kmph staan. Als je hem dan opvoert gaat hij dan naar de 100? of kan hij gewoon niet harder?
En dan nog een...ik heb stukje verder achter mijn huis een groot natuurgebied liggen...als ik daar ga rijden met me mini bike..en ik zou politie tegenkomen..ben ik hem dan gelijk kwijt?? Of...?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten Michael ,
Als ik ga kijken op internet zie je bij de meeste 50-70 Kmph staan. Als je hem dan opvoert gaat hij dan naar de 100? of kan hij gewoon niet harder?
En dan nog een...ik heb stukje verder achter mijn huis een groot natuurgebied liggen...als ik daar ga rijden met me mini bike..en ik zou politie tegenkomen..ben ik hem dan gelijk kwijt?? Of...?
Alvast bedankt
Re: Vraagje..
Een minibike kan je altijd opdrijven, het is wel te zien met welke stukken die je erop plaatst enal.Michaelz schreef:Heey allemaal,
Alvast bedankt
En dat stukje natuurgebied, is dat openbare weg of niet, en is dat daar goeie grond om te rijden (geen stenen ofzo)?
- Rossifumi
- forum gebruiker
Gaat over een chineesje neem ik aan.
Is zat spul voor te krijgen. 100 km/uur is flink wat, maar met geld kan alles...
En van dat stiltegebied, zoiets heb ik ook naast de deur liggen. Mag natuurlijk niet want het is openbare weg. Maar als de politie niet al te moeilijk doet, en jij je een beetje inhoud. Heb je kans dat ze er geen probleem van maken...
Grt.
Is zat spul voor te krijgen. 100 km/uur is flink wat, maar met geld kan alles...
En van dat stiltegebied, zoiets heb ik ook naast de deur liggen. Mag natuurlijk niet want het is openbare weg. Maar als de politie niet al te moeilijk doet, en jij je een beetje inhoud. Heb je kans dat ze er geen probleem van maken...
Grt.
Uiteraard pakken ze je minibike af als je in een stiltegebied daar gaat rondrijden. Waarom denk je dat het een stiltegebied is? En geloof mij, pakken doen ze je. Er lopen in dat soort gebieden veel mensen rond die er uitsluitend voor de stilte en de natuur komen en zijn helemaal niet de beroerdste om even de politie te bellen als iemand hun natuurgebiedje verknalt met herrie
Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Ok bedankt allemaal!, het is nie echt stilte gebied... het is laat maar zeggen een weg langs een spoorweg waar geen hond komt...dus ook geen mensen die voor stilte komen wat dat is er niet oja nog laatste vraag...als ik 1 vn 50 cc koop kan ik dan altijd later over naar hoger? en wat moet ik dan vervangen..en wat is prijs daarvan
Gr michael
Gr michael