Openbekerwedstrijd Hengelo (gld) 2005
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Openbekerwedstrijd Hengelo (gld) 2005
Hallo,
Zo wat was het lekker weer vandaag zeg. Hebben weer veel fotos gemaakt. Bij deze een enkele, meer komen op www.minibike.nl -> (fotos-racen) en uiteraard op de gallery.minibike.nl.
Ik zou jullie op de hoogte houden.
De fotos:
Race debuut van de dochter van Hank (Patricia Kok):
Vader van Patricia Kok
Meer fotos volgen dus nog op de site en alle fotos komen in de gallery.
Groeten,
Daniel
Zo wat was het lekker weer vandaag zeg. Hebben weer veel fotos gemaakt. Bij deze een enkele, meer komen op www.minibike.nl -> (fotos-racen) en uiteraard op de gallery.minibike.nl.
Ik zou jullie op de hoogte houden.
De fotos:
Race debuut van de dochter van Hank (Patricia Kok):
Vader van Patricia Kok
Meer fotos volgen dus nog op de site en alle fotos komen in de gallery.
Groeten,
Daniel
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Openbekerwedstrijd Hengelo (gld) 2005
Vet !.. Rienk op de motor van papa vd Weidedaans schreef:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- john racing
- forum gebruiker
Hallo,
Alle fotos zijn geupload op gallery.minibike.nl (217 stuks).
Groeten,
Daniel
Nog even voor de duidelijkheid:
De fotos op gallery.minibike.nl zijn zwaar gewatermerkt. Wil je een of meerdere fotos hebben dan kun je deze aanvragen via daans@daans.com. Je krijgt dan de 640x480 versie met de wel bekende balk onderaan de fotos (net als bovenstaande).
Op dit moment ben ik samen met een vriend/klasgenoot een nieuwe gallery aan het proggen, dus tot die tijd moet het maar effe op deze manier.
Groeten,
Daniel
Nog even voor de duidelijkheid:
De fotos op gallery.minibike.nl zijn zwaar gewatermerkt. Wil je een of meerdere fotos hebben dan kun je deze aanvragen via daans@daans.com. Je krijgt dan de 640x480 versie met de wel bekende balk onderaan de fotos (net als bovenstaande).
Op dit moment ben ik samen met een vriend/klasgenoot een nieuwe gallery aan het proggen, dus tot die tijd moet het maar effe op deze manier.
Re: Openbekerwedstrijd Hengelo (gld) 2005
Idd.. Vet!Untiej Mini Racing schreef:Vet !.. Rienk op de motor van papa vd Weidedaans schreef: Rienk
Met de ouwe helm ook (same as mine)..
Hoe kom ik daar (link).daans schreef:Hallo,
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
bike's die reden in hengelo GLD
race pic :
HANK isz die achterste .. wat een machine bruut geweld !
HANK had aardig wat concurentie van degene die voor hem reed want die reed oowk wel erg goed ! hank isz degene met het oranje pak aan .. die 2 bike's waren wel de snelste van het veld
ook ging er een meid van het stokje nadat ze een crash had gemaakt met haar minibike of het door de warmte of door de crash kwam weet ik niet maar na 10 min was ze weer bij bewustzijn en ging het weer goed met haar ook was er een val partij waar bij 1 meisje haar erg bezeert had omdat ze geperst werd door 2 andere rijders die tegen haar aan reden einde rechte stuk net na de bocht '' 2 konden er verder rijden zij had erg veel pijn er werdt snel van de baan weg gehaalt
voor de rest was het wel een geslaagde dag voor de meeste rijders en weinig problemen
ook isz dit voor mij een soort op pepper die me weer energie geeft om weer hard aan de gang ga met mijn eigen minbike
hopelijk worden de foto's niet er afgehaalt .. als er iets misz is zeg het me en ik maak het in orde .. veel kijk plezier en ik heb ook filmkes die ik met me telefoon heb gemaakt alleen kweet niet hoe ik ze moet upploaden het zijn 4 filmkes van gemiddelt 4 min ! als iemand hier belang stelling heeft en ze voor mij kan uploaden hoor ik het .. ps de filmpjes zijn wel van een aardig goede kwaliteit !
race pic :
HANK isz die achterste .. wat een machine bruut geweld !
HANK had aardig wat concurentie van degene die voor hem reed want die reed oowk wel erg goed ! hank isz degene met het oranje pak aan .. die 2 bike's waren wel de snelste van het veld
ook ging er een meid van het stokje nadat ze een crash had gemaakt met haar minibike of het door de warmte of door de crash kwam weet ik niet maar na 10 min was ze weer bij bewustzijn en ging het weer goed met haar ook was er een val partij waar bij 1 meisje haar erg bezeert had omdat ze geperst werd door 2 andere rijders die tegen haar aan reden einde rechte stuk net na de bocht '' 2 konden er verder rijden zij had erg veel pijn er werdt snel van de baan weg gehaalt
voor de rest was het wel een geslaagde dag voor de meeste rijders en weinig problemen
ook isz dit voor mij een soort op pepper die me weer energie geeft om weer hard aan de gang ga met mijn eigen minbike
hopelijk worden de foto's niet er afgehaalt .. als er iets misz is zeg het me en ik maak het in orde .. veel kijk plezier en ik heb ook filmkes die ik met me telefoon heb gemaakt alleen kweet niet hoe ik ze moet upploaden het zijn 4 filmkes van gemiddelt 4 min ! als iemand hier belang stelling heeft en ze voor mij kan uploaden hoor ik het .. ps de filmpjes zijn wel van een aardig goede kwaliteit !
Laatst gewijzigd door red devil op zo 29 mei 2005, 22:34, 4 keer totaal gewijzigd.