uitknopje

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
pietersminibike

uitknopje

Bericht door pietersminibike »

Ik zit nogal met een rare vraag, kan er mij iemand zeggen waar ik zoon uitknopje kan vinden.Ik ben nog maar pas gestart met mijn minibike project maar ik zit zonder een uitknopje (stopknop) kan er mij iemand zeggen waar ik da ergens zou kunnen vinden liefst via een online winkel ofzo want hier in mijn regio hebben ze dit niet (Kortrijk,Belgie)
Kan er mij hier iemand mee helpen, vriendelijke race groeten.
Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: uitknopje

Bericht door Carlos Keutel »

pietersminibike schreef:Ik zit nogal met een rare vraag, kan er mij iemand zeggen waar ik zoon uitknopje kan vinden.Ik ben nog maar pas gestart met mijn minibike project maar ik zit zonder een uitknopje (stopknop) kan er mij iemand zeggen waar ik da ergens zou kunnen vinden liefst via een online winkel ofzo want hier in mijn regio hebben ze dit niet (Kortrijk,Belgie)
Kan er mij hier iemand mee helpen, vriendelijke race groeten.
ik geloof niet dat deze op internet te koop staan, ik heb ff kwartiertje zitten zoeken, heb wel een dodemansknop gevonden, dit is een ding wat je om je arm moet doen of zo en dan als je eraf valt slaat het ding af, kun je btw ook gebruiken als uitknopje
Jah zo is het.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

E-mail effe die mensen van v-com
die leveren het wel :wink:
stonnyt

Bericht door stonnyt »

ik heb mijn knopje bij hureka (elecro boer) gehaalt je moet dan vragen om een ja schakelaar die NIET in gekozen stand blijft staan. als ze dan vragen wat je bedoelt zeg je: zo'n schakelaar die als je er op drukt door verbindt en zodra ik die loslaat de verbinding weer verbreekt. maar voor dat schakelaartje van mij heb ik 1,25 euro betaalt.
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

www.hopmotorsport.nl
Dan onderdelen minibike,s kan je zo een stopknopje kopen :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie