Andere manier om te starten?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Andere manier om te starten?
Is er iemand dat een ander systeem heeft dan de trekstarter om een sendai te starten? Ik heb mijn sendai nog geen week en heb al 2 nieuwe trekstarters moeten kopen! wie helpt mij?
Uhm een accuboormachine heeft geen stroom nodigjelle2 schreef:heb ik juist geprobeerd en het lukte maar wat als ik met mijn bike ergens naar toe wil en heb daar geen stroom? heb je daar al ervaring mee ?

En kan iemand mij eens uitleggen hoe je dat precies doet met zo'n boormachine. Ik lees er al weken wat over, maar hoe precies is mij nog steeds niet duidelijk en ja, ik heb de search gebruikt.
je meot een ding maken dat in je boormachine past, wat op de haakjes past vvan je vliegwiel
die dingetjes in het midden :

en dan maak je dus zo iets op je boormachine (sorry voor de slechte tekening

en van bovenaf ziet het er zo uit (nog slechtere tekening)

dat ding dat je op je boormachine maakt kan je op veel manieren doen, als het maar stevig en recht is
, bijvoorbeeld een buisje met daardoorheen een bout ofzo, dat moet je maar even zien, (btw bij mij wil die dus NIET met accuboormachine maar wel met een electrische... dus ik heb er niet zo veel aan.)
en als die dan dus aanslaat dan sgiet je "constructie" er vanzelf wel af doordat die haakjes schuin zijn.
duss
die dingetjes in het midden :

en dan maak je dus zo iets op je boormachine (sorry voor de slechte tekening

en van bovenaf ziet het er zo uit (nog slechtere tekening)

dat ding dat je op je boormachine maakt kan je op veel manieren doen, als het maar stevig en recht is

en als die dan dus aanslaat dan sgiet je "constructie" er vanzelf wel af doordat die haakjes schuin zijn.