Na m'n bike een tijdje gebruikt te hebbe kwam ie der al volgt uit te zien , de verf op de tank liet al vrij snel los die is dus wit geworden. de velg achter ging ook kapot dus is ook een nieuwe voor opgekomen.
Zie foto onderaan.
Ik wou het niet zo laten dus besloot um weer op te knappen de bike is opnieuwe gespoten in de kleuren combi subaru Blauw met goud. en een zwart frame. ( hier volgen binnenkort foto's van )
Ik heb direct het blokje los getrokken en er een racekoppeling in gedaan het vliegwiel af laten draaien, dit is nog even voor nood ben nog op zoek naar HPI. heb nieuwe lagers in het blok gedaan SKF. heb er ook een nieuw powerfilter opgedaan.[/img] Heb nu ook mijn Carters gestraald en nog een paar andere kleine verandereringen, k probeer zo snel mogelijk foto's te posten.
[/img]
Laatst gewijzigd door robbie65 op za 04 mar 2006, 19:17, 4 keer totaal gewijzigd.
deze minibike is van mij geweest en heb hem toen als krotje gekocht voor een klein bedrag deze bike had dag en nacht buitengestaan dus je kan nagaan dat hij er niet uitzag toen de tijd maar ik heb er het beste van geprobeerd te maken en dit is het resultaat.
zelf heb ik er een jaar op gereden.
over de voorvork het is een smalle voor vork voor 5` inch wielen.
de ophangen van het spatbord is niet breed hij valt strak om de vork heen.
de kappen en de spartborden zijn duzz ook origineel van polini 911.
ik heb deze minibike nu verkocht aan rob mijn neefje.
omdat ik nu zelf met een blata elite 13 wrs rijd in de modifide en volgend jaar op een 14 in de senioren ga rijden.
hij wil met deze bike volgend jaar wedstrijd gaan rijden maar in de tussentijd gaan we nog wel enkele aanpassing doen aan de bike.
meer horen jullie nog van ons.
Jep luuk dat bedoel ik maar,, strax in de zomdervakantie nog even laten tunen, cilinder, carbarateur en de carters uitfrezen. dan nog even kijken naar HPI ontsteking, en een Scooteruitlaat, maar misS dat het ook wel goed gaat met een Proma CC,
Ik Was bezig met een dodemanskoort erop te maken, dit alles ging goed, totdat ik um weer wou starte, hij vonkt niet meer, nu heb ik nieuw vliegwiel erop gedaan, en opnemer, maar geen resultaat, wie kan me advies geven?
Ja maar ook als k het dodemans koort niet heb aangesloten vonkt ie niet meer, gister met het nieuwe vliegwiel en bobine, vonkte ie 3 x ofzo en toen was het over.